Bedankt allemaal! Hij liep super! Beter dan verwacht! Hij is redelijk aan de maat al, Peggy is ook niet zo heel groot! Peggy stond trouwens ook nog 3e in haar rubriek, met haar 17 jaar!
Inowa toch ook gefeliciteerd! Wat een mooi blesje zit erop zeg!
Rooslover gefeliciteerd!!
Nadat Mucci een tijdje heel bang was, nu toch weer lekker met hem geknuffeld.. Het duurde eventjes voor ik zijn vertrouwen weer had, maar daarna mocht ik niet meer weg Dus dan krijgt vrouwtje weer kusjes:
Eilinora
Geplaatst: 15-07-15 20:06
Hij is leuk dustinlover!
Hier heb ik ook zo'n knuffel al vind ik hem erg brutaal dus vanaf nu gaat er wat aan opvoeding gebeuren.
Die van mij laat gelukkig nog totaal geen interesse zien, alle 3 de merries bij hem in de wei zijn flink hengstig geweest maar hij vind de 2 ruinen veel leuker om mee te spelen om er ook maar naar om te kijken, mag van mij nog wel even duren, des te langer kan hij lekker bij hun in de wei blijven.
Vraagje, op welke leeftijd halen jullie de hengst veulens weg van de merries?
Bij mij waren ze allemaal tussen de 4-5 maanden, maar waren verkocht en gingen daarom weg. Ik denk dat je het gewoon even moet aankijken hoelang je merrie het aankan als hij bij haar zoogt en hoe Dotan zich blijft gedragen. Sommige hengstveulens worden erg "mans" en dan hebben de merries er echt onder te lijden.
Tries_en_Faf
Geplaatst: 15-07-15 21:37
Gefeliciteerd Inowa en Rooslover! Wat een mooi resultaat, te gek
Ik baal, want volgens mij heeft Elsa een Navelbreukje, t leek steeds gewoon de navelstreng maar hij is er nog steeds niet af, en ik kon er vandaag aan voelen, maar ik voelde geen gat, maar het is echt een soort driehoekje wat je voelt. T voelde nog t meest als twee spieren die daar samen komen in een puntje naar beneden zeg maar, vrijdag komt de dierenarts om te kijken wat t is.
Jet4you, zal duimen dat je schoonmoeder gelijk krijgt !!! Succes!!!
Inowa, ooo Danny is leuk!!!! Een brutaaltje maar wel een een hele leuke
Rooslover,proficiat nogmaals, jij hebt een super dag gehad. Dat is ook nog een heel mooi compliment voor Peggy, super op haar 17e maar ze mag er zeker wezen!!
DL, oo heerlijk die Mucci!!
Scooby, Vorig jaar het hengstveulen pas op 9 maanden gespeend, kwam zo beter uit en mams was te dik!!
Tries en Faf, benieuwd wat de dierenarts morgen van Elsa zegt. Hier bleef het ook best lang een bultje van een vinger dik.
Jet4You
Geplaatst: 16-07-15 00:56
jobamara schreef:
Jet4you, zal duimen dat je schoonmoeder gelijk krijgt !!! Succes!!!
Dank je! Ik zie zelf niks aan dr vulva trouwens. Het uier is wel vol. En hard. Maar er komt geen melk uit of zo.
Was bij ons ook pas de laatste dag eerst rond 11 uur wat hars, rond 15.00 uur melk druppels en spenen vol. En 's avonds om 9 uur was het veulen er. Dus kan snel gaan hoor!! Ik hoop het zo voor je!!!!!
Inowa, ooo Danny is leuk!!!! Een brutaaltje maar wel een een hele leuke
Ik denk dat je je vergist in naam haha,danny is het veulen van joy die ik pas heb moeten verkopen. Aangezien ze nog in het topic hier stond en meedeed vond ik zijn geboorte wel even waard om te vermelden.
Het zwarte mini veulen is apollo van aagje. Hij is idd echt heel leuk maar steigeren naar de baas mag toch echt niet.