Manubres, was het een lastige bevalling, groot veulen? Kan natuurlijk iets klem zijn gekomen tussen veulen en bekken, maar kan ook gewoon schuiver in wei of zo zijn geweest.
Zou er wel even naar laten kijken.
Overigens hebben Sjol en Toobs vorige week masage gehad en even gevoeld of ze gewoon helemaal los waren, zeker omdat ik toen Sjol net pas weer 2 wkn aan het mini werk had.
Maar Sjol liep wel goed.
Vandaag zadel op Sjol gemikt (gezien plof van afgelopen zaterdag) en 10 minuutjes in de binnenbak gereden,
zo zalig... even echt gereden...grijns is nog niet van mijn gezicht te slaan, even stiekum knopjes test gedaan alles doet het nog...
Ben weer thuis, maar ohhhh, wat lijkt ze dan klein na Toobs (die ook klein is!) en jemig wat dribbelt ze
Morgen ga ik voor het eerst weer een stukje menles meepakken, vandaar dat ze vandaag wel even wat moest doen.
Het beloofd zalig weekeind te worden! Sjol weer voor de wagen, Sjol vandaag gereden, morgen Hepsi opzoeken.
La vie est belle!!!!!! zucht, kwijl, zwijmel.....
Verzoek aan Sjol... wees nog lang heel en blij en zoals je bent... dan ben ik helemaal happy!!
Snap nog niet dat er geen verzorger / bijrijder te vinden is voor haar. 't is dan wel een fjord, maar wel 1 met alle knoppen
en kind van 6 kan je er mee laten rijden (uiteraard doe ik niet aan die leeftijd verzorgers, ze moeten wel over de weg).