Ik zal straks weer even bij Champs kijken. Wbt veulens hier nog niet veel nieuws, uiers van beide merries zijn wel nog steeds aan het vullen. Goldy mist alleen de spenen nog Het zou me niks verbazen dat ze straks vlak na elkaar gaan bevallen.
Ohja... Valki is vandaag alweer 321 dagen!
Joto
Geplaatst: 19-04-12 09:42
Hier ook weinig nieuws.. Harsjes sinds vannacht weg.. Maarja vertrouwen doen we haar niet.
Nog even knap poppie spam
Ze doet het heel goed gelukkig, erg wijs drolletje is het.
We hebben baby!!!!!!!!!! Silke is een half uur geleden bevallen van een hengstveulen ( ik had hier geen uitgerekende datum van want die wist opa niet precies haha) hij staat al en drinkt al goed
Ik vind de F best lastig voor de namen (denk ook vooral omdat ik liefst Spaanse namen wil, of moet in ieder geval passen bij stalnaam Di Korsou), vandaar dat ik de veulennamenwedstrijd bij onze vereniging heb uitgeschreven. De leden zijn er érg zoet mee, de doos zit al behoorlijk vol met namenbriefjes. Niet alleen de kleine Penny's doen erg hun best, maar vooral ook de meerderjarigen zijn allemaal namenbriefjes aan het invullen, zo leuk. Dat wordt nog een heel gedoe om alles uit te zoeken. Ben erg benieuwd waar ze allemaal mee komen.
wat leuk hiboune! gefeliciteerd. Een shetter of appie?? en wie is paps?
RvdB
Geplaatst: 19-04-12 09:58
Sorry, even ego post. Vanmorgen melk uit beide spenen. Heb haar uit voorzorg op stal gehouden en ze leek dat niet erg te vinden. Als het nu nog dagen duurt word ik echt gillend gek!
Edit: Hiboune: gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door RvdB op 19-04-12 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt
RvdB ik hoop voor je dat ze snel een veulen krijgt!
M'n zorgen die ik toch nog had bleken niet helemaal onterecht. Vanmorgen had Alonna 38.1 Als ze vanmiddag om 4 uur een hogere temp heeft zal de DA weer langskomen.. Ik hoop toch echt dat dat ons bespaart blijft!
Orion is vanaf een uur of 3 lekker gaan slapen en wij zijn toen ook gaan slapen..
Joto wat een lieve foto! Pauk ik hoop dat het meevalt RvdB, ik duim mee, mag zo onderhand wel eens komen. Maar daar zul je het roerend mee eens zijn denk ik. Hiboune gefeliciteerd met het appieveulen (foto's!!!) En met je opa! YSR, namenwedstrijd hebben ze wel eens voorgesteld bij mij (ze vonden dat ik als manege-instructeur mijn lesklantjes erbij moest betrekken) maar ik wilde dat lekker zelf doen. Maar ben zelf al 2 jaar namen met een R op een lijstje aan het schrijven. Gelukkig is het steeds dezelfde letter, kan nog jaren teren op dat lijstje. Maar ik snap je probleem, vind zelf de R ook lastig en weet niet of ik de F makkelijk zou vinden, zeker niet in het spaans. Ben benieuwd wat er uit de ideeënbus rolt!
Iemand die even een foto wilt plaatsen van de smurf? Nog naamloos!
SteffieA
Geplaatst: 19-04-12 10:18
Hiboune van harte gefeliciteerd! En ook met opa natuurlijk
Manueeltje en DL moet ik volgens mij ook nog van harte feliciteren
Rest lees ik straks bij. Heb momenteel geen internet thuis want krijg het niet geïnstalleerd zo irritant maar ik lees wel alles hoor, vergeet alleen drie kwart sorry sorry
Laatst bijgewerkt door SteffieA op 19-04-12 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Foss
Geplaatst: 19-04-12 10:19
Hiboune gefeliciteerd
RvdB wat een ramp he dat wachten maar als er melk komt is het einde wel in zicht. Heb een merrie gehad die droog 1 jaar en een dag dat is niet leuk je kijkt toch uit naar de uitgerekende datum en dan komt er niks.
Anzaliek had alle symtome vannacht maar helaas ze heeft het binnen gehouden wie weet vannacht.