Al_Zawraa schreef:Hala vandaag op 310 dagen, ik zal straks even foto's plaatsen, ben nu niet thuis en kan ze hier niet op internet zetten.
Hier misschien meer mensen met slechte ervaringen met Oxer Ruitersport? Heb ruim 2 maanden geleden iets besteld, 2 weken later de bestelling geannuleerd, aangezien ze 1 van de artikelen niet meer hadden, maar nu 1,5 maand later nog steeds mijn geld niet terug..
[TAO] Oxer Ruitersport, meer slechte ervaringen?
Ik heb hier vorig jaar een zadel bij gekocht, tja of ik erover tevreden was, zadel vond ik eigelijk niet mooi 'bij'de pony passen, had ook om een specifiek merk gevraagd omdat ik wist dat die goed lagen bij haar, maar hij had echt heel andere dingen mee, beetje jammer dus. zadel is ook allang weer verkocht, uiteraard met een hoop verlies, want na een paar maand drukte hij. ik wou eigelijk ook geen kunststof en wat kreeg ik... kunststof.
met de webshop geen ervaring dus, maar ik heb al vaker wat over gelezen als je even in de zoekfunctie kijkt.
Morgen is pascha 230 dagen

Weekenddienst, straks toch nog even proberen bij de ponys langs te gaan, hopelijk even tijd om ze los te gooien en even aandacht te geven.