Lola: van harte!!

Marije: Macy gaat echt snel! Al bijna op de helft! Ik kan me nog niet echt voorstellen dat ik binnenkort weer een buikje ga zien.. Vorig jaar zag je het pas echt toen ze al 6 maanden drachtig was.. Ze is nu al 116 dagen heen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flettie schreef:Ik zou heeeeel graag een driekleur hengstje willen hebben
Een hengstje is veiliger voor mij.... die kun je tenminste ruinen en niet verder mee fokken. Als het een merrietje wordt dan weet ik bijna zeker dat ik over 5-6 jaar daar weer een veulen van wil hebben
Maar ik verwacht een effen bruin merrietje (de hengst fokt opvallend veel effen door terwijl hij zelf zwartbont is).
Koekiesgek schreef:sja... zwanger worden van een rietje is niet het meest logische verhaal voor een 7-jarige. Of zwanger van de dierenarts
En om nou te zeggen 'op dezelfde manier hoe jij verwekt bent'.... dan gaan ze vanavond hun vader feliciteren![]()
Wel erg leuk he, zulke vragen...
Koekiesgek schreef:sja... zwanger worden van een rietje is niet het meest logische verhaal voor een 7-jarige. Of zwanger van de dierenarts
En om nou te zeggen 'op dezelfde manier hoe jij verwekt bent'.... dan gaan ze vanavond hun vader feliciteren![]()
Wel erg leuk he, zulke vragen...