Spannend Mizzmontana
Gefeliciteerd Keresa, dat is mooi vlot!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daar gaat zijn ego. Hopelijk lukt het hem wel als ie een keer mag oefenen 

Ze doet het er om

Duim voor iedereen die nog bezig is of op het wachtbankje zit. En volgens mij kunnen we ook al een paar mensen feliciteren

Ben echt in dubio wat ik nou moet
Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk, maar ik heb al teveel paarden. Maarja, ik heb al eens eerder ervaren, fokken is gokken, en bij kopen is het what you see is what you get...
Ik weet dat ze altijd 6 of 7 dagen hengstig is. Vanaf vandaag laat ze zich hengstig zien, dus durf het wel aan om maandag voor 9uur te scannen. Zijn we te laat weten we dat voor de volgende cyclus. Zilver kijkt al een stuk liever naar de papa in spé

Eretria schreef:@superpony,
Die van mij heeft ook 2 cystes, kan een probleem zijn zei de arts maar ik denk dat bij haar de reden van gust een andere oorzaak heeft. Namelijk omdat er wel een paar x in het verleden per ongeluk een ruin op gezeten heeft.
Hengstenhouder had ook merries gehad die vol zaten met cystes en alsnog drachtig werden. Denk dat de locatie van die cystes misschien ook invloed heeft?

Handig hihi. Jaa ze kijkt al wat liever 
Ben benieuwd wat je gezien hebt 

bedoelde het als een grapje 
Ik snap je zenuwen wel hoor, ik ben ook al wel een beetje zenuwachtig voor het scannen morgen.