Woogy sterkte met je kleine man.
Kappiegirl, ik denk dat niemand het jouw kwalijk neemt hoor, zeker niet als er ook al gewone mest was. Wauw dat ik zo'n betrokken buur had!
Mopjemop, sterkte met kleine Mickey. Hopelijk valt het mee. Duimen voor je kleine man.
Cynthia, wat heeft Fi een heerlijk koppie. Haha die Dais.
Ik herken dat van ons kat, die had later ook een gruwelijke hekel aan d'r eigen kind. Die heeft echt de vlag uitgehangen toen d'r kind overleed, erg maar waar

Patrick sterkte met Whis. Hopelijk snel weer de oude.
Pauk, welkom. Driedubbel gefeliciteerd!
Linda wat gemeen. Steeds ff stiekem tussendoor melden dat je een nieuwe hengst heb, maar dat we nog geduld moeten hebben. Ik wil hem zien, ben nieuwsgierig

Jolandje, ze gaat gestaag door met haar uier.
Vrouwke, gaat al opschieten.
Inowa, bij jouw dames gaat het ook al opschieten

L_isanne, gefeliciteerd met de mijlpaal. Het echte aftellen gaat nu echt beginnen.
Hopelijk gunt ze je een rustige tentamenweek. Kan je niet echt gebruiken vrees ik, waken en leren hihi
KBK, steeds weer een beetje erbij.
Tinniie, oh dat gaat al opschieten bij je.
Wordt wel druk met alle veulentjes op komst, gezellige drukte. Maar wel vermoeiend vrees ik.
Hahahha Pretty wat een geweldige dromen. Op schoot, klik, uier foto ik denk dan gelijk weer in plaatjes
Met Bo gaat het prima. Uier zijn zoals het hoort nog theezakjes.
Wel betrap ik me er steeds op dat ik haar nu steeds Bolle noem, gewoon als koosnaampje.
Maar wat een kroeldoos is ze, zo ken ik haar eigenlijk helemaal niet.
Ook wilt ze nu rond 16.00-16.30 echt gewoon naar binnen omdat ze het buiten helemaal zat is. Ook dat ben ik niet van haar gewend. Eerder was het van "pffff moet ik echt" (of het moest keihard stortregenen).