Voor mij weer een mijlpaal alweer op 320 dagen! Mijn telefoon was alleen helemaal leeg toen ik op stal aankwam... Dus helaas geen fotos maar haar uier schiet nogsteeds niet echt op Morgen gaat ze verhuizen naar haar kraamstal ik zal daar wel een foto van maken en even uploaden
Nicole
Geplaatst: 02-04-15 16:09
ponyparadijs schreef:
En nu naar huis Nicole?
Ik ben mijn dingen op werk aan klaarmaken, camera tas in de auto smijten en omkleden en richting pony lief..
Mijn autistische neefje die doet dat graag en vraagt dat altijd, vind ik geen probleem
Urielle
Geplaatst: 02-04-15 16:20
Future 330 dagen:
Steeds van het ene been op het andere been hupsend
Boobs vanmorgen op stal
Boobs vanmiddag na halve dag buiten
Melktest blijft schommelen tussen 6,5 en 7 Wel overgegaan op stralen ipv druppels als je in de speen knijpt
Kling is niet meer langer geworden sinds deze foto Maar staat wel open en de mond is donkerpaars binnen in, verder naar binnen roze. Gisteravond liep er vocht uit (geen urine)
ponyparadijs
Geplaatst: 02-04-15 16:21
Nicole schreef:
ponyparadijs schreef:
Wie staat er zo lief uit te mesten Nicole?
Mijn autistische neefje die doet dat graag en vraagt dat altijd, vind ik geen probleem
Dat verklaart met hoeveel passie en gedrevenheid hij staat te mesten. Zeer secuur.
Luna doet verder niets spectaculair, wel enorm aanhankelijk. Komen knuffelen, lief komen hangen, willen kroelen. Zie haar nu niet tot maandag dus baal wel
Ik ben op zoek naar een lekkere naam voor mijn veulentje. Ik heb er al een paar op mijn lijstje! Beetje Hollands. Wil een naam die makkelijk bekt en lekker schattig is voor zo'n a pony. Ik ga het nog niet verklappen hahaha