joafan2003 schreef:Bedankt voor de up-date, blij dat het zo goed met je wondertje gaat!!Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Fijn dat het goed gaat met de twee dames, alvast succes voor maandagavond, wij duimen nog steeds voor weer een goede uitslag
Goed om te lezen dat het nog steds zo goed gaat en zo groeit, succes maandag met de bloedproef en de uitslag...
wat een super filmpje van een super blij veulentje, ik blijf volgen, maar nu met veel meer vertrouwen als eerst, wat gaat het goed met haar
Geweldig! En dan te bedenken dat ze een paar weken geleden er bijna niet meer was. Echt prachtig om dit te zien.
Mooi filmpje weer. Het is net of ze alle gemiste speelkwartiertjes in de wei aan het inhalen is. Fijn dat het nog steeds goed gaat!
Wat een levenslust en energie, dat is ook echt de redding van dit veulen volgens mij en natuurlijk jullie inspanning.Die respect voor, lekker genieten van de kleine Opium.
Mooi filmpje. Een vrolijk, gezond veulentje(hopend dat de bloedproef maandag ok is en ze verder kan opgroeien en gewoon een veulen kan zijn)Een hele goede keuze om Opium toch nog een kans te geven. Super baasje! en een goede, zorgzame moeder/merrie
Heel schattig als de kleine doodmoe op de stro ligt, met een vredevolle sfeer in de stal en een waakzame Amie! mooi he