Manubres wat een leuk veulen en wat een mooi diepbruin kleurtje!
Sjolvir
Geplaatst: 20-04-11 23:30
Zilvermoon gefeliciteerd! Mooi meisje geworden, ga zo je topic even bezoeken. Tja, jaarling weet nu dat ie niet met nieuwe veulen moet sollen en dat mamma nieuwe job heeft..
Verder moet Muzefee, niet de nekken omdraaien en stokken voeren aan die arme veulentjes.
Snoezige soezende Binty, stoute tegen mamma's op steigerende 2 wkn oude veulen van Manubres.
Kegelende uiers met water en oker, Lafayette, dat van die spenen, niets van aantrekken.. Die van mij had ook geen dikke volle spenen.
Bayra, losse achterbeentjes, au.....
Whisperke, blijft sneu van dat been. Die coolinggel is wel handig.
HCRanch, zegt nog niets.. het hengstig worden, zou haar gewoon een keer laten opvoelen.
Verder weet ik zo even niet meer uit de vorige 9 blz.. zo'n goed geheugen heb ik ook weer niet..
Ga binnenkort maar nieuw Hepsie topic in elkaar zetten, maar hier een voorproefje..
Schijnbeweging van De Hepsie. Niet veel meer te zien van de sneue baby Hepsie van paar dagen geleden, gelukkig!!!
De koprol, van De Hepsie.. In later Hepsie topic leg ik het nog wel helemaal uit
Tevens kan ze hele goed mamma Sjol imitatie doen, met geleend make upje.. Even kijken hoe lange zwarte benen staan, na gisteren korte...
En dan, ben je moe... lekker dromen onder scheef toeziend oogje van Sjollie.
Hier nog niks. Wel een mijlpaal gehaald van 340 dagen!!! jippieee, maar nu mag de baby komen hoor!! @gitje: Dit is iederekeer een uier s'avonds na een hele dag weide gang!
Gisteravond toen ik haar uit de wei haalde was ze echt enorm moe en down. Tietjes waren behoorlijk vol voor haar doen, zoveel uier heeft ze nog nooit gehad en haar kling was geheel ontspannen en uitgezet, van binnen rozerood. Maar geen vocht/hars/melk uit de spenen. Ze had het zwaar. Ik heb haar vannacht scherp in de gaten gehouden maar ze bleef vrij rustig. Vanmorgen weer de wei op, uier was heel minimaal minder geworden. Ze is een beetje triest en heeft snel genoeg van alles.
Hier foto's van gisteren op dag 319, vanmiddag/vanavond foto's van vandaag:
Zitake, dat is echt een knapperd! Hopelijk hoeft hij geen speciaal beslag
Lorena is er ook wel aan toe, ze heeft van opzij niet zo'n hele dikke buik, maar als je dan van voren kijkt!!
Inkepink, fijn dat Bayra het zo goed doet, heeft haar naam nog een betekenis? Losse achterbeentjes, minder fijn maar ach met een beetje opvoeding wordt dat vanzelf minder.
Zilvermoon, lekker naar buiten doen, ik hou ook de twee weken veel toezicht buiten en haal ze weer naar binnen als ik weg moet. Wel goed dat Zilver haar veulen verdedigd. Als er geen toezicht is zou ik ze niet buiten laten, zo'n jong ding moet immers alles nog leren kennen en kan maar zo in de omheining verstrikt raken.
Manubres wat een stoertje!
Sjolvir, mooie Hepsiepictures! Ze doet al aan babygym zie ik! Een perfect uitgevoerde koprol, wanneer komen de salto's?
Lafayette gefeliciteerd met je mijlpaal!
Iorrr
Geplaatst: 21-04-11 08:21
Ik sluit me aan bij Magic
HIer verder ook geen verandering. Chicka en stip hebben beiden het uier echt vol. Chicka heeft sinds twee dagen constant wat drupjes bloed uit haar kling en de binnenkant is echt rood. Daarbij eten beide dames geen brok meer of in ieder geval heeeeeel langzaam. Hun hele portie komt sowieso niet op.