@snoevie: een paar weken zag je van voor wel haar mega buik maar van achter zag je dan helemaal niets, nu begin ik het steeds beter te zien. Is wel heel erg leuk om te zien hoe ze in een korte tijd kunnen veranderen...
@KMD: Jup, Chennai heeft ook weer een mijlpaal gehaald.... Thanks! Ik vind haar er ook erg goed uitzien
Ravina is 8,5 maand drachtig vandaag,nog geen mijlpaal hier voorlopig!
Steffi_H
Geplaatst: 07-02-11 19:37
Chennai heeft al een mooi buikje! En lekker eigenwijs!! Fijn dat je veulen gevoeld hebt inowa! Annastasia: dat is wel heel erg vervelend dat je dekking niet is geregistreerd!
Nog geen nieuws over Hala zo te lezen...
annastasia
Geplaatst: 07-02-11 19:56
Sianca op 294 dagen. Bij Anna nog niet heel veel te zien.
Neon, DNA hoeft maar 45.22 te kosten, dat betalen wij, bij het fjorden stamboek. En geen enkele pony (oeps, verspreking.. paard...) kan opgenomen worden in het stamboek zonder! Dus wil je hem opgenomen hebben, moet er DNA onderzocht zijn. Vind het dus ook altijd absurd, dat bij zo'n "goedkoop" (no offence, maar helaas zijn ze niet zo veel waard in euro's, heb het niet over ander vormen van waarde.) ras, terwijl bij stamboeken waar veel meer geld gemoeid is er niet de moeite wordt genomen, om afstammingen te bevestigen.
Ik baal.. ik zie nooit het veulen bewegen, echt niet, wordt gek van het navelstaren. Hele stal ziet het, ik nooit... En die uiers hier! man wat een joekels, komt Sjolfje met haar bescheiden pakketje, is wel iets gegroeid, maar lijken wel erwtjes als ik ze hier naast moet gaan leggen.
Sjolvir, fjordenstamboek is wel een gesloten stamboek, dat maakt de kosten wel laag. NAS is bijvoorbeeld een open stamboek, net als NRPS, je mag ook buiten het stamboek fokken. Dat betekend vaak dat er van ouderdieren ook nog een DNA-profiel moet worden gemaakt, en dat maakt het een stuk duurder.