stunning schreef:Dat zou wel heel gemeen zijn, als dit een 1 april grap is.
vind ik ook, dat is geen leuke grap
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
radje schreef:Dit topic is geplaatst in januari, is het niet zo dat als een merrie een maand overtijd is, de geboorte dan opgewekt word??? Ik weet het niet hoor, maar dat is wat ik altijd gehoord heb.
radje schreef:Dit topic is geplaatst in januari, is het niet zo dat als een merrie een maand overtijd is, de geboorte dan opgewekt word??? Ik weet het niet hoor, maar dat is wat ik altijd gehoord heb.

. patty1985 schreef:hoi allemaal het gaat de goede kant op ze is helemaal los achter en haar uiers zijn nu echt groot ze is erg onrustig en mijn gevoel zegt dat t vanacht gaat gebeuren maar ja heb er al eens vaker naast gezeten haha
ga straks met m'n laptoppie in bed bokken en hopelijk komt er dan wat

patty1985 schreef:hoi allemaal het gaat de goede kant op ze is helemaal los achter en haar uiers zijn nu echt groot ze is erg onrustig en mijn gevoel zegt dat t vanacht gaat gebeuren maar ja heb er al eens vaker naast gezeten haha
ga het nog even volgen je laatste daagjes! hier ook op de bevallng an het wachten.. ben benieuwd wie er eerder gaat!