djuno schreef:TheSam schreef:Lekker gement vanmorgen Aniek? (wat een woord... gement)!
ach...dan doe je toch gewoon gemenDT.....is altijd goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:TheSam schreef:Lekker gement vanmorgen Aniek? (wat een woord... gement)!
TheSam schreef:Lekker gement vanmorgen Aniek? (wat een woord... gement)!
TheSam schreef:of op de kar gezeten
Faniek schreef:TheSam schreef:Lekker gement vanmorgen Aniek? (wat een woord... gement)!
Ja echt heerlijk!
Alleen wel wat gebeurd wat wat minder was, maar verder ging het super. Lekker met marathonwagen door de plassen scheuren en Fabi had zo'n plezier alleen was ze daarna wel zwart
Faniek schreef:TheSam schreef:Lekker gement vanmorgen Aniek? (wat een woord... gement)!
Ja echt heerlijk!
Alleen wel wat gebeurd wat wat minder was, maar verder ging het super. Lekker met marathonwagen door de plassen scheuren en Fabi had zo'n plezier alleen was ze daarna wel zwart
djuno schreef:TheSam schreef:of op de kar gezeten
of op de kar gemenDT
TheSam schreef:Ik heb ook de cam van Waldenhill aanstaan en daar ligt iets in de stal en ik kan toch niet ontdekken wat het is!
TheSam schreef:Aarsstaring poppingoutus
djuno schreef:TheSam schreef:Ik heb ook de cam van Waldenhill aanstaan en daar ligt iets in de stal en ik kan toch niet ontdekken wat het is!
Lege stal![]()
TheSam schreef:Aarsstaring poppingoutus
djuno schreef:Oef Aniek...dat ging dan op z'n kont af goed
TheSam schreef:djuno schreef:Oef Aniek...dat ging dan op z'n kont af goed
Is dat Drents?
djuno schreef:Oef Aniek...dat ging dan op z'n kont af goed
Faniek schreef:djuno schreef:Oef Aniek...dat ging dan op z'n kont af goed
Inderdaad en was behoorlijk eng.
Vind mennen soms nog erg eng omdat ik keer met shetlander in de sloot ben beland en diegene sprong er NIET af. Nu men ik altijd met iemand erbij nooit alleen. Maar met mennen heb je altijd minder controle dan met rijden vind ik.... als je het paard los laat bijv. zit er nog wel een kar achter aan.
Zo ben ik al eens een apard tegen gekomen toen ik shets aan poetsen was die zonder iemand aan kwam draven ik tegen gehouden waren ze over een boomstronk gereden en kar was omgekieperd dus paard er vandoor.
Faniek schreef:djuno schreef:Oef Aniek...dat ging dan op z'n kont af goed
Inderdaad en was behoorlijk eng.
Vind mennen soms nog erg eng omdat ik keer met shetlander in de sloot ben beland en diegene sprong er NIET af. Nu men ik altijd met iemand erbij nooit alleen. Maar met mennen heb je altijd minder controle dan met rijden vind ik.... als je het paard los laat bijv. zit er nog wel een kar achter aan.
Zo ben ik al eens een
apard tegen gekomen toen ik shets aan poetsen was die zonder iemand aan kwam draven ik tegen gehouden waren ze over een boomstronk gereden en kar was omgekieperd dus paard er vandoor.
TheSam schreef:Hmmm... en ik wil die brede harry van mij voor de kar hebben, maar daar ga ik ff 2x over na denken!