Jeetje mina Jolanda wat een lange benen heeft ze Micky heeft gelukkig niet meer zo vaak die nep weeën als eerst. Vandaag alweer 19 dagen aan het overdragen. Straks bevalt ze nog tegelijk met Bailey die is over 20 dagen uitgerekend. Altijd als ik er ben dan haal ik Micky uit de wei en mag ze overal lopen. Dat resulteerde van de week s'middags er in dat ze had besloten in de stal van mijn 2 jarige merrie te gaan wonen hormonen?
Laatst bijgewerkt door stalmilagro op 01-04-18 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeh Rowan die schiet ineens op!! zou leuk zijn een 1 april paasveulen hihi.
Wat schattig Jolanda. Vind haar naam ook zo leuk
daisyjazz
Geplaatst: 01-04-18 13:27
Sterkte VrouwkjeS
Vulina nog steeds niks ?
Gefeliciteerd Vulina, 2 pagina's verder en jahoor !!
Eilinora, wat een plaatje, jammer dat hij niet zo blijft !
Welkom Elude !
Luna heerlijke foto!
Flynn is knapppppp !
Suffie wow wat een lange benen zeg !
vdw ice Welkom ! Ik houd van bontjesss hihi
cp112 welkom !
Eef welkom maar verkeerde topic
Heel veel sterkte Zamora
Lekker nieuwsgierig ventje Evelien !
Knolselder, spannend !
Echt jongens ... pfff ik moet meer dan 10 paginas teruglezen van 2 dagen !! Zo zie je maar .. geen tijd om het druk te hebben want dan is het bijlezen een hels karwij van meerdere uren !
Ik zit idd ook beetje rond te kijken naar alarmen, dit jaar kan ik er weer 1 lenen maar volgend jaar hoop ik op 4 veulens en dan is een eigen toch wel zo handig ! Dus mocht iemand nog iets weten te liggen (tweedehands) of ergens kortingscode weten laat het even horen !
Tinniiee wat een lieve foto !
Gefeliciteerd Knolselder !!
Maris, leuk he die halstertjes uit kunnen kiezen
Fijn Fokfanaat ! Ik hoop dat ik zo nog een veulentje lees !
Gefeliciteerd Jolandje, dat is helemaal een lekkere tijd zeg zo midden op de dag ! Het zijn wel echt een berg merrie veulens dit jaar zeg ! Vorig jaar had ik dat idee met hengstjes !
Stoer Seven ! En idd dat gevoel herken ik ook !
Nou kom op met die 1 april veulens !
Wat een apart blesje Jolandje !
Hoewel het eigenlijk voor het 2019 topic is... ik zit ook in spanning met een hengstige merrie waar ik steeds mee naar de DA moet om te kijken voor het Insimineren ! Spannend hoor ! Ik heb tot nu toe altijd natuurlijk laten dekken dus dan is het gooi er maar bij en we zien over een paar weken wel .. nu ineens helemaal plannen en alles ! Zit je er toch echt wel net ff wat meer in ofzo
Jaaa Vulina, van harte met je knappe vent. Wat een grote knul zeg! En knolselder en Jolandje, ook hier natuurlijk nog van harte.
Stal_HD, waar is die hengstenkeuring? Ben wel benieuwd eigenlijk Inderdaad een mooi doel om daar weer een nakomeling van te kunnen krijgen. Pretty, nou ja, op die foto vond ik haar hoofdje juist heel mooi, haha. Ach, zelfs als het toch niet naar je zin is heb je het geluk dat die kleintjes vaak lange manen krijgen VrouwkjeS, wat fijn dat het met jullie zorgenduo nu wat beter lijkt te gaan. Welkom Elude, vdw_ice, cp112, Happinez! Gave dieren CP112. Dat vosveulentje had inderdaad wel de looks zeg, zo vanaf die foto. Super zonde. Poeh Suffie, wat een benen heeft die inderdaad zeg! En je bak is gaaf geworden. AM_horses, jeetje wat gaat dat hard; echt al groot! Oh nee Zamora, wat heftig! Ik snap dat je je er enorm beroerd onder voelt, maar het blijft soms ook zó moeilijk allemaal, zelfs met alle voorzorgsmaatregelen. Sterkte! Evelien_MG Jeetje wat is hij toch knap. Oh DroversRun, wat heerlijk dat het goed gaat met Guusje. Snap je bezorgdheid wel; het is natuurlijk nog niet optimaal. Maar in elk geval zit Guusje goed in haar velletje. Tijd gaat de rest doen. Vasthi, hoe was de show? Wat een vrolijkerd Seven! Heerlijke foto's. He wat lekker toch DustinLover, allebei tegelijk zo hun tekenen. Boefjes! Fokfanaat, ik hoop zo dat je een dametje krijgt! Nog even en je weet het! Net als meer overigens; volgens mij komt die paas-veulenboom er toch nog aan. Succes allemaal!
Timmie06
Geplaatst: 01-04-18 15:01
salatiga1995 schreef:
Haha ja ik verlaat stal niet meer!
Dat gaat snel nu!! Tooske kreeg vlak voor de bevalling ook overal vreselijke jeuk..en die melk die zo druppelt...ja dat wordt een paas veulen!!! Succes
Timmie06
Geplaatst: 01-04-18 15:05
Dustinlover schreef:
Nee ze mag niet foppen ik kijk er zo naar uit naar het eerste veulen van harley!!
Super spannend!!! Dat gaat ook bij jou een paasveulen worden!! Succes!! Extra bijzonder voor jou lijkt me
Happinez
Geplaatst: 01-04-18 16:05
Whaa spannend hier ! Dat worden vandaag/morgen veulentjes showen
Merrie hier is ook wel wat aan het veranderen. Ben benieuwd of ze de 340 dagen gaat halen. (Zal je zien dat m’n gevoel het totaal mis heeft )
Arianne , die hengstenkeuring is in Bunschoten zaterdag 7 april, stal_HD komt met haar hengstje, wij zijn er ook met Yuma, en er zijn er nog meer uit dit topic die er heen gaan, erg leuk hoor
dank allemaal voor de feleicitaties , ben zo blij met twee gezonde veulentjes, loop de hele dag met een big smile
Wij hebben gisteren hengstenkeuring en show gehad. Ons nieuwe hengstje is goedgekeurd en mijn andere hengst heeft een zeer emotioneel afscheid gehad Bedoeling was onder het zadel binnen komen, in de ring afzadelen en aan de hand de ring verlaten maar helaas bleek hij in de inrij ring niet goed te lopen dus alles aan de hand gedaan. Ontzettend veel fans van hem langs de kant, wat was dat gaaf zeg. Tranen in overvloed gisteren, maar het was mooi. Nu wachten op zijn veulens van dit jaar en de nieuwe hengst mag zijn eerste merries gaan dekken.
elude2015
Geplaatst: 01-04-18 17:21
Proficiat aan de nieuwe knappe veulens. Ik wil er ook eeeeeeeen. Maar nu lijkt er toch wat schot in de zaak te komen. Ze is al bij a 3 weken onveranderd en nu merk ik toch serieus verschil. Maar misschien kan ze zo nog een tijd staan.... Ik heb nog 1 week verlof dus hopelijk maakt ze er snel werk van!
Is er al vordering dustinlover? Wie gaat er eerder
Wauw jolandje, wat een stelten heeft ze zeg! Gaaf dat je een naam uit de lotr hebt genomen!
Haha stalmilagro, ze wordt rebels
Jeetje daisyjazz en arianne lange bijleesposten hebben jullie gemaakt!
Ze is ondertussen wel weer gestopt met druppen en wat rustiger geworden, ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren..
Cp112 lastig moment, wel een hele mooie hengst is het! Die nieuwe hengst mag er ook zeker wezen
Oh daar komt ook echt schot in elude! Kan je de ph al meten?
Hier dus, afgezien van veel staartzwiepen, best rustig..
stal_HD
Geplaatst: 01-04-18 18:42
Arianne zoals al gezegd idd in Bunschoten, vlakbij Amersfoort. Vandaag zou hij kaal. Maar helaas niet helemaal gelukt. Mis een klein schroefje. En nu scheert hij niet meer. En toen was de tijd ook ineens op en hadden we brunch bij mijn schoonouders. Morgen scheer ik hem verder.
Clp mooi afscheid. Vast erg emotioneel. Leuk dat de opvolger goed gekeurd is.
Ik ben ook benieuwd wie het eerst is.
Knap meisje die eowyn.
pretty
Geplaatst: 01-04-18 18:43
Dat rustig zijn komt vaak voor de echte onrust merk ik.
Spannend Rowan!..
Ik ben maar half bijgelezen maar ik duim mee voor alle wakers en dat zijn er toch heel wat vanavond denk ik!
jolandje
Geplaatst: 01-04-18 19:02
wow, ik ben heel benieuwd wie er nog een 1 april veulen gaat krijgen , sommigen zijn goed op weg
Salatiga voor jou wordt het vast nachtwerk! micky haar uier begint sinds vandaag ook serieus vol te lopen! Ik schat dat ze binnen nu en een week wel bevalt
Arianne, ik ben ook op de hengstenkeuring met eigen hengst en een hengstje dat ik gefokt heb. De laatste is al geschoren, de mijne nog niet, pfff. Zou leuk zijn moest je er geraken!
Ik ben benieuwd of er vannacht wat geboren wordt bij Elude, Salatiga, FF of Rowan!
Of bij mezelf... Stien vandaag 349 dagen, maar ze maakt nog geen aanstalten
Wel heerlijk kunnen veulenknuffelen met Holly
jolandje
Geplaatst: 01-04-18 20:00
wat is holly leuk
Gwenvd
Geplaatst: 01-04-18 20:01
Hoi! Hierbij de nieuwe lijst, klopt iets niet of is je merrie veilig en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe