Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
suffie schreef:Dan zou het heel goed de veulenhengstigheid kunnen zijn. Mijn merrie kwam ook op 14 dagen en is daarvan nu drachtig. Niet iedereen houdt zich aan het boekje hè...
Dustinlover schreef:Fotsy wat een pech ook voor elsa maar gelukkig goede prognose!
Zag nog een hafje met 3 weken over tijd. Ik heb 2 merrie veulens dit jaar op 360 en 360 dagen![]()
Lief dat jullie allemaal aan mij denken! Bij het veulen van jolene heb ik 1 bult door kunnen prikken vandaag en daar knapte hij wel van op alleen hij was zo lekker aanhankelijk en nu best bang omdat ik steeds het pus er beetje uit knijp en weer schoon doe maken. Echt heel sneu. Harley heb ik vanmiddag jankend voor aan de telefoon gezeten bij mij dierenarts die ging zo slecht. En ik ben zo ontzettend bang dat het naar binnen slaat. Ze kunnen niks doen. Zelfs gevraagd of die niet op de tafel kan en dan open maken via operatie maar nee niks.... het is zo erg dat je machteloos bent.. zit gewoon weer bijna te janken als ik dit typ. Enigste wat moet gebeuren is dat het open klapt. Zijn bulten zitten in zijn keel dus het moet gewoon gaan barsten en dan naar buiten komen. Zelf ben ik ook gesloopt, ik was al niet echt fit de laatste tijd en toe aan vakantie maar nu helemaal. Iedere ochtend kan ik men bed niet uit komen...