Dat wordt weer een spannend nachtje voor een aantal (sorry ben heel erg slecht in het onthouden van alle namen, schaamschaam). Ik zal voor jullie meeduimen dat het allemaal voorspoedig zal gaan en dat de merrie van pauk nog 1 nachtje wacht.
Kom net bij Jolin vandaan, temp is gezakt ( normaal tussen de 37,4 en 37,9 en nu 36,4), brokken niet op, beetje klammig en vulva is gezwollen en uitgezakt
Ik hoop het, het enige wat ze niet doet is kegelen! Maar mevrouw is nogal een grappenmaker, dus ze doet altijd alles anders. Zal me niks verbazen als het vannacht wel komt. Tegen 3 uur nog maar keer kijken......
Jes zal wilma dan toch eind eens gaan vannacht? Ben wel benieuwd naar jouw bedachte namen hier zijn de meeste weer kort en krachtig just like dox Als heb k voor een merrie een langeeeeeee naam klaar Had t nsps nou een max gesteld aan t aantal letters? Ja he was t nou 26?
Help eens even wie mis ik hier in t topic? Die altijd de tinker veulens heeft help help
En amandake(toch?) is daar ooit nog wat van vernomen eigenlijk?
Het lijkt er op van niet. Ben al Orion aan het staren, maar die staat echt alleen in de box.
Bimmetje
Geplaatst: 19-04-12 07:54
en die van mij staat alweer lekker op de wei, haar temp was gisteravond gewoon normaal, dus had het ook niet verwacht nu. Toch is ze zichzelf niet, mijn vriend wilde tieten kijken, maar dat vond ze niet echt grappig hihi normaal geeft ze daar niks om en dat was gisteravond ook al.
Ik heb idd ook al een heel lijstje met namen met de F. Bent er zelf eigenlijk wel uit, voor een merrie dan haha voor een hengst ben ik er nog niet uit. Maar goed kan zomaar weer veranderen als ik het veulen zie, want dan kijk ik pas wat erbij past! Vind de F een leuke letter!
ER zijn er wel een aantalbdie het spannend maken!! Succes met ze!!
Ik heb nog steeds het gevoel dat Donna het strax volgens het boekje gaat doen en dat Izzie ons gaat verassen!! We zullen zien. S'morgens zijn de uierst redelijk gevuld, maar naar hele dag wei zijn ze zo goed als weg (meiden gaan wel redelijk gelijk op) Verder nog energie genoeg, meiden lopen nog regelmatig... (zelfs Donna)
Manueeltje en AZ: wat een prachtige kerels zijn het! En dat brutale ken ik hoor Manueeltje, Rico is net zo!
Beentjes gingen gisteren al veel beter, het is een slim ventje! Enkel aan zijn buik en liezen komen vind hij nog maar eng, maar dat gaat na een paar dagen oefenen ook alweer beter zijn! Hij heeft gisteren zo genoten van mijn poetsbeurt, had zijn plakbilletjes en staartje even afgekrabt en geborsteld (hingen nog vol korstjes van wat diarree) en dat vond hij echt zalig!