Kyra ligt rustig, Fleur is wat onrustig en de witten mini heeft dr staart een meter verder gelegd. Ik heb nachtdienst, dus ik hou de dames mee in de gaten
Ja ik heb tot 1 uur kunnen slapen, heerlijk. Bij de merries geen verschil met de afgelopen dagen. Enige opvallende is dat Fleur nu ook echt losse banden heeft. Uiers zijn nog steeds niet vol, maar goed, ze hoeven de eerste keer ook niet vol te zijn
Ik denk dat ik zo weer even op bed ga, dit kan nog weken zo doorgaan...
Dat is perfect! Kyra heeft ook het alarm om, dat komt vast wel goed. Fleur kan het alarm helaas niet om en ergens heb ik het idee dat zij wel eens eerder zou kunnen gaan dan Kyra Maar goed, ook zij lijkt er nog niet helemaal klaat voor...
Voorlopig hebben ze het toch te druk met gevallen brokjes zoeken Ik heb ook het idee dat Fleur eerder komt Welterusten dan maar, als er wat is bel ik je wel Als er niks is misschien ook wel
*gluurt even naar de paanies* OMG, Fleur lijkt op een grote buik met wat pootjes en een koppie erop En maar volhouden, ik ben niet dik, geef meer eten!
Als ze nou even wakker wordt, kan ik nog een keer checken en daarna weer verder slapen...
Alles is rustig. Fleur heeft een grote tuk gedaan en is nu net wakker, en Kyra is ook al de hele nacht rustig. De mini's zijn bijna onzichtbaar, maar sinds etenstijd heb ik ze niet meer zien liggen.
Ben net even in de stal geweest en beide merries lijken er klaar voor behalve het uier. Banden zeer los, vulva heel lang en ontspannen... Maar Fleur staat weer te eten, Kyra staat in haar hoekje en aangezien ze beide ook erg rustig zijn, ga ik zo nog maar weer even slapen.
De witte mini staat wel meer te schuren en soms wat naar haar buik te trappen. Maar haar uier is nog niet half vol.