djuno schreef:[
Ja...het gaat echt lekker met d'r he?![]()
[/quote]

*zet pokemonmuziek op*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:[
Ja...het gaat echt lekker met d'r he?![]()
[/quote]
Annetje schreef:Ik wil ook MIsty
Na een paar keer opniew opstarten zie ik dit:
http://img230.exs.cx/img230/7771/cam0cl.png[/img]
GRMBLNormaal kan ik Misty wel zien!
cheyenne01 schreef:goeienavond allemaal......weer eens een bevalling gemist![]()
![]()
ik kan zometeen ook misty kijken faniek....ben nu java aan het installeren....
kleine river update.......ze kan al heeeel hard schoppen![]()
Faniek schreef:Ik snap er niks van
Had je vaker last van veel witte vlakken of grijs?
Annetje schreef:Faniek schreef:Ik snap er niks van
Had je vaker last van veel witte vlakken of grijs?
Gisteren wel, maar andere dagen had ik daar helemaal geen last van
Net had ik ook gewoon helemaal beeld, voordat het helemaal wit werd.
TheSam schreef:Vanavond weer met slaapzak op de bank voor die arme Djuno of is ie al helemaal het ventje?
djuno schreef:TheSam schreef:Vanavond weer met slaapzak op de bank voor die arme Djuno of is ie al helemaal het ventje?
Nou...hij ligt nu het regenoerwoud om te zagenHij is wel weer helemaal de oude....maar heeft wel de neiging om steeds aan die wond te zitten....dus ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Vannacht natuurlijk niet denderend geslapen....en morgen wil ik wel fit zijn voor Monty. Kijk het nog wel ff aan vanavond...we liggen tenslotte nog niet in bed.
djuno schreef:van zo'n kap wordt hij stapeldol.....hij is nog niet eens gewend om een riem om te hebben
TheSam schreef:Ik moest trouwens vanavond weg, maar diegene waar ik naar toe moest had afgebeld.... wat vervelend!!! :D
Had verwacht dat ik wel een aantal merries gemist zou hebben, maar dat valt wel weer mee (of tegen)![]()
Viel wel met mijn neus in de boter daarnet... gelukkig nog gezien!
TheSam schreef:Lekker gement vanmorgen Aniek? (wat een woord... gement)!
TheSam schreef:Ik heb ook de cam van Waldenhill aanstaan en daar ligt iets in de stal en ik kan toch niet ontdekken wat het is!