Imani_abby jeetje wat moet jij een geduld hebben.....
Kiki1976 Spannend nu kan het toch niet al te lang meer duren.
Love_odin Leuk dat je mee komt kletsen, ik ben benieuwd hoelang je mee doet voor je veulen er is. Als je ook op de lijst wilt kan je Kabayo een pbtje sturen maar naam paard en datum.
Inge Wat verschrikkelijk allemaal wat en prut service voor het geld dat je moet betalen. Is het geen optie om der naar huis te halen. Pijnstilling kan je eigen dierenarts toch ook toedienen..... Dan weet je tenminste wat er gebeurt en kan je goed verdeelt over de dag voeren. Want iedere dag op de kliniek kost een vermogen en ik heb nou niet echt het idee dat ze op het moment nog een onmisbare taak hebben, en thuis is ze misschien een stuk blijer. Maar vervoer zal nu wel heel lastig zijn natuurlijk.......
Kathleen_vw Gefeliciteerd
Cp112 Gefeliciteerd frustrerend om er zo 3 in een jaar te missen lijkt me.... helemaal als je ze NET mist.
Marjolein Is het een goed teken dat we niets meer van je horen en huppelt je veulen vrolijk in de wei???? Want ik krijg van de stilte na zo een lange dracht wel het gevoel van OoHOoH alles wel goed daar....
Hier sinds gister avond beide spenen gevuld (die gaan zonder overloop over in het uier) van ochtend behoorlijk vol uier (maarja dat is altijd de vraag vocht of melk) weer melksporen op de benen (van het liggen) Maar nog geen hars of melk aan de spenen........
355 dagen
Laatst bijgewerkt door DDDara op 07-05-23 08:52, in het totaal 2 keer bewerkt