Klopt Kabayo, ze hebben allemaal dezelfde vader. En qua type merries lijken de mijne wel enigszins op elkaar qua hoofdje. Dit laatste veulentje is heel luxe, terwijl de 2e veruit de best ontwikkelde is van de 3. Zitten een stel benen onder... ik probeer vandaag wat droog fotos te maken. Voor buiten is het helaas nog te koud nu en wil ze even wat beter op gang hebben voordat ze energie gaan verbruiken die ze nog nodig hebben.
Weer zo'n prachtig veulentje, gefeliciteerd Ceasar! Cynthia, bedankt voor je update, ziet eruit dat je geniet van je reis en blijf dat voorlopig nog maar even doen!! Geweldig joh
Fotsy
Geplaatst: 25-02-17 09:21
Caesar gefeliciteerd, ze hebben elkaar duidelijk aangestoken, en weerom een knap merrie veulen, schitterend
Wow Cynthia ziet er geweldig uit
Harmony maakt vorderingen
Jeetje suffie er hangt een koeienluchtje daar bij jou
Over ontwormen, hier wordt merrie nog eens extra ontwormd voor het veulen en dan als veulen 10 dagen oud is. Ik zou het persoonlijk zeker niet direct doen bij geboorte. Veulen is daar nog niet sterk genoeg voor en veulenworm krijgen ze bijvoorbeeld niet via de melk maar door te liggen en dringt door de huid en daarom ontwormen we op 10 dagen omdat het dacht ik 7-8 dagen duurt eer die worm de cyclus tot in de darmen heeft afgelegd. Vandaar vaak de diarree op 7 dagen waarvan menigen dan denken dat dit komt van de hengstigheid van de merrie. Zo heeft men mij toch verteld in kliniek
wat zijn ze mooi ceasar!! gefeliciteerd hoor! jammer van het weer vandaag, ik ben ook benieuwd naar meer foto's! cynthia, dat ziet er gaaf uit allemaal, genieten hoor.
suffie, brrr.. ik zag het filmpje inderdaad, wat een bende. nog sterkte met het verlies van je pony.
Pepper haar buik is nu minder omdat het veulen anders ligt. Je ziet met de dag haar buik uitzakken.
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-02-17 10:49
De veulentjes van Ceasar vind ik echt tof. En heerlijk zo bij elkaar.
Verder wel vorderingen, maar nog geen veulentjes hier in het topic? Mijn merrie doet nu ook rustig aan, al komt de 300 dagen grens al rap dichterbij. De tijd gaat zo hard.
Ohhhh Ceasar weer zo'n mooi merrietje !! Geef die merrievibes maar door naar hier !
Inowa voor jou komt het ook al dichtbij he? Behoorlijk slappe banden zo te zien
Kwa ontwormen weet ik nog niet precies hoe ik het ga aanpakken... Lastig lastig De inenting wordt aankomende week gegeven, kwam bij mij net niet handig uit. Maar mijn DA zei dat die entstoffen 9 maanden lang werken dus als het veulen binnen die tijd komt krijgt hij gewoon die stoffen mee.
Caesar, nou dat is dan totaal 3 maal gefeliciteerd steken die merries van jou elkaar aan ofzo?? En 3x veel wit... en 3x merrie... wat een geluksvogel ben jij!!!
Cynth, oh wauw dat ziet er prachtig uit!! Veel plezier nog!
Wauw Caesar wederom een super knap merrietje! Ben zo benieuwd naar de droogfoto's van alle drie.
Cynthia doet er echt heel mooi uit, duidelijk dat je aann het genieten bent
Inowa, je hebt het over een puntbuik. Is dat een teken voor iets? Viel mij nl gisteren op dat Harmony haar buik ook ineens in een punt staat nl. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.