Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat voor merrie heeft ze en wat wil ze fokken? Ben wel enigszins bevooroordeeld hehe. Vind Mythos en Mas geweldige hengsten, Alle hengsten van Jan eigenlijk, degelijke fijne paarden met elk eigen kwaliteiten.
ik wil dan weer alles behalve vos (hoewel er minstens eentje gaat bijzijn volgens mij)
, ja das idd wel leuker dat je cameratoezicht enzo hebt he, staat ze al in haar nieuwe stalletje? Nu kan je echt gaan aftellen hier. Spannend!
voor vos (al heb ik er twee staan
maar in bonte vorm), iedereen heeft een vos, toch?
heb je deze schoonheid nog niet gezien?

Dunja is gewoon een gelukje, Carino heb ik niet gekozen om zijn kleur, maar puur op maat, karakter en beweging en dat Dunja nu een palomino is, vind ik het wel extra bijzonder
Die arabier is trouwens prachtig, niet zo´n iel paard om te zien!
Haar veulens kregen altijd kunstbiest, omdat ze ruim voor die tijd de melk al liet lopen. Bij Luna is het ook alleen het uier dat aangeeft er klaar voor te zijn, banden en onder de staart zijn nog normaal en ze is nog vinnig op het voer. Merries
Straks ben ik twee weken elke nacht op en poept Luna de kleine er overdag uit
AniekR schreef:Zag er vandaag ineens een liggen bij de Aldi, andere als waar men hier positief over was, maar mag hem nog binnen 30 dagen terugbrengen. Dus even kijken of het wat is...

Alleen appaloosa is mijn ding niet en al zeker niet met zo een dunne manen en staart, maar heb hier op bokt eens een leopard Rhodium merrieveulen gezien en die was zo leuk gebouwd dat het me dan weer niet stoorde..

Lekker lomp van die deken, hoop dat ze m er kosteloos gauw achteraan sturen.
Wat sneu van haar vorige veulen, zo te lezen was dat een soort red bag bevalling? Die oudste is wel gigantisch gaaf, wat een kop zit daarop prachtig!