[HK]Het Dikke Buiken Topic 2011 - deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1987

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2011 - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:18

Haha, allemaal druk aan het speculeren over de stemmen.. Ik ben er ook wel uit. Maar houd het ook lekker voor mezelf :)
Fijn dat GillyGail het weer beter doet!
Verder weer veel uit huis gaande kinders...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:32

Veulenverkiezing? Heb ik compleet gemist, staat normaal toch ook altijd op de voorpagina?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:31

ik weet ook al waar ik op stem:P

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:58

sjolvir: ja Laoruscha is bij mijn vader en het gaat super! Zowel moeder als kind zijn rustig en laten zich alleen horen als ze je zien.
Larouscha staat wel apart dus (nog) niet in de groep.
Ik weet ook niet of dat überhaupt gaat gebeuren want zelf lijkt ze geen probleem te hebben dat ze apart staat en 1 van de andere paarden is niet zo heel aardig voor vreemde paarden.

Ik heb nog geen idee op welke veulens ik zal gaan stemmen, zo moeilijk altijd.

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:12

Gefeliciteerd SI!

Ik denk dat ik er ook al uit ben wie mijn stemmen dit jaar gaan krijgen.....

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:13

SI gefeliciteerd!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:18

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik kijk altijd naar welk veulen ik het meest aansprekend vind, en dat kunnen ook veulens zijn die ik nooit eerder heb gezien. Verder doe ik ook niet aan stemmen ronselen, dat maakt een stemming des te eerlijker. Ik vind het altijd jammer als een stemming eigenlijk een stemming wordt wie de meeste HK-vriendjes heeft.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:19

SI gefeliciteerd!

Overigens is in de opfok de bijnaam van Hepsi.... niet lachen.... Tina Turner... :+
(vanwege d'r kuif die nog steeds overeind staat en bij de andere veulens niet, kan haar dus makkelijk herkennen)

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:20

Ik doe ook niet mee aan stemmen ronselen, doe ook gewoon voor de lol mee en Dazzje is voor mij toch al goud (zo ongeveer letterlijk :P)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:26

CubaLibre schreef:
Ik doe ook niet mee aan stemmen ronselen, doe ook gewoon voor de lol mee en Dazzje is voor mij toch al goud (zo ongeveer letterlijk :P)

Hij heeft zijn kleur dan ook wel heel erg mee :+

Ga zo zwartje rijden in de les, en Sjol gewoon, maar nu maar even met zadel, aangezien als ik er nu weer afplof (dom ei dat ik ben) ik vermoedelijk er niet
leniger op wordt, dus Sjol nu ECHT weer onder het zadel.
Duim even met me mee dat het droog blijft, hier steeds van die hoosbuien, jakkus!!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:00

Hier schijnt de zon al de heledag.
Sterf alleen van de koppijn.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:04

SI, congrats!

Ik doe inderdaad ook niet aan hypen, ga na 31 oktober eens rustig de foto's bekijken en stemmen. Ik ben ook niet echt ras of typegebonden, veulen moet me maar net aanspreken ;-).

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:40

Neonlight schreef:
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik kijk altijd naar welk veulen ik het meest aansprekend vind, en dat kunnen ook veulens zijn die ik nooit eerder heb gezien. Verder doe ik ook niet aan stemmen ronselen, dat maakt een stemming des te eerlijker. Ik vind het altijd jammer als een stemming eigenlijk een stemming wordt wie de meeste HK-vriendjes heeft.

Daar ben ik het helemaal mee eens, ik kies pas als ik alle foto's heb gezien en dan degene die mij het meeste aanspreekt, en niet of hij/zij een trucje doet op dat moment of wat dan ook...

Sjolvir, Tina Turner, haha zo noem ik Sigrún ook altijd, die heeft ook zo'n kapsel (manen en voorpluk)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:42

Dat wordt nog een nek aan nek race tussen de gouden hengstjes Ti en Dazzle :D

En, Sjol? Heb je het (hoog en) droog gehouden?

SI, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik dacht ook dat het op de voorpagina zou staan, maar niet dus. Ik neem aan straks als het stemmen begint, wel hoor.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:07

Ach ik denk nieyt dat t heel veel toevoegd voor je, als je 'het goude bokt veulen' hebt..

Iedereen is blij met zijn eigen veulen, en das t belangrijkste!!
:D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:40

Vandaag wel hoog, niet helemaal droog, wat een pestweer!!!
Hagel kwam overal door het dak heen (niet zo denderend dak meer blijkbaar) en wat een herrie!
Ik had les, kon mijn instr. niet eens meer horen.

Vandaag geen vliegles gehad! Wou ik ook even zo houden, ben te oud voor plof boem... niet meer zo felxibel. Voel nu nog mijn halve lijf van afgelopen zaterdag en mijn heup waar ik precies op lande wel heel goed. Maar ja, moet je ook maar niet van je fjord af vallen. (iedereen lag in een deuk, want ze dachten
dat ik van zwartje was geploft, toen ze hoorden van Sjol, vond iedereen het grappig :( Beken meteen dat dit ook wel hele stomme actie was, gewoon schuif plof......)

Maseike beterschap met je hoofd.

Jehhh, net leuke Hepsi foto's gekregen in p.b., gekke dier is berucht!!
Was een bokker aan het wandelen in de buurt van haar huis en dacht toen ze kudde fjordjes zag.. hee...???? dat lijkt wel een Hepsi.
Want ze was wat kleiner dan de rest en had waaikuif en kwam brutaal bij het hek knuffels halen.
Dus had haar moeder foto's gemaakt en die had ze opgestuurd en jaaaahhhhh!!! Het is Hepsi!!!
Bokker onherkenbaar gemaakt.

Afbeelding

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:56

Ik bekijk inderdaad ook altijd alle paardjes voordat ik stem, heb Lola ook nog opgegeven voor de veulenverkiezing.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:34

Haha, Hepsi wordt overal herkend :P

en bijnamen.. Kayenne word in opfok Kaatje genoemd.. Gewoon omdat dat beter bij de andere namen past, en ze het zon lieverd vinden. Kaatje is ook een chocolade winkel in de buurt :') Dus ze is schijnbaar erg zoet daar *D
Mijn kleine meid doet het verder echt super goed :D Zo fijn!
Afbeelding
Ze moest natuurlijk even contact maken met de jaarlingen :j

Ze snapte meteen dat je hoofd door die dingen heen moet om te kunnen eten.. Want stel je voor dat je niet kan eten...... :')
Afbeelding

Mijn baas(Waar ze dus in opfok staat): Ze denkt nu de hele dag: " Ik mag de hele dag eten, sta heerlijk op het land overdag en mag nog slapen in eten ook(stro)... Hemel op aarde dit! " En als je dat bedenkt terwijl je haar ziet staan, zie je haar gewoon genieten :+:

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:37

Kaatje, dat klinkt ook lief en inderdaad reusachtige buren als je dat zo ziet, naast haar.
Slapen in eten, hi, dat denkt Hepsi nou over het gras, wat ze daar aanzienlijk meer hebben dan we hier ooit hebben.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:39

Ja, Kayenne is echt helemaal happy daar!
En als ze naar het land gaan moeten ze met zijn 3tjes aan het halster mee langs 5 van die "grote" jaarlingen.. En dan lopen ze toch een partij stoer :') Net alsof ze willen zeggen, nananananananna, wij gaan lekker wel naar de wei _O-

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:42

Haha tina turner wordt zelfs in cognito herkend door bokkers :D

En Kayenne doet het ook goed zo te zien. Mooie stallen ook. In zoeentje komt mijn hengstje ook te staan.

Hier nog weinig verandering. Veulen nog steeds bij de merrie haha. Had de tut alleen in de weide gelaten, wat een gegil, moeders dacht ik hou me vooral stil haha. Heb ze er dan toch maar uit gehaald en aan de muur vastgezet, zo heeft ze een uur lang staan slapen.
Erg makkelijk ding.

Mijn 3jarige die ik ooit als klein babyjaarlingetje kocht, liep vandaag voor de tweede keer onder het zadel met een 9jarig meisje, heel voorbeeldig, stappen, draven en galoperen. Kind helemaal lyrisch over hoe confortabel ze wel zit (kan ook niet anders, is tonnetje rond en lekker speklaagje die dienst doet als schokbreker :D).
Merrie (met veulen, maar voor de verandering even een uur verlost van veulen), liep gister voor het eerst in haar leven in een binnenbak en met de ponyles mee met een 9jarige meisje. Ging zo makkelijk, net of ze nooit anders gedaan had, oortjes naar voor, volgens mij had ze er wel plezier aan.
Mijn twee dames dus even braaf aan het werk.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:45

Zitake, jouw dametjes zijn wel heel braaf!!!
En dat met guppy's van 9 op hun rug!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:47

Ja zeg wel, ongelooflijk soms.

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:29

Wat lief die Kayenne, ze lijkt inderdaad te genieten!

En Hepsi is onderhand een BF-je (bekende fjord)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:32

Hepsi wordt door iedereen herkent, leuk :D
Kayenne die het goed doet en naar haar zin heeft in de opfok.

En veulenverkiezing, ik ben er nog niet uit op wie ik ga stemmen.

Kyra heeft het nog steeds naar haar zin in de opfok, binnenkort weer is kijken, maar anous en ik zijn elke keer op andere dagen vrij helaas. :( Peeps gaan we eind van de maand of begin november verhuizen naar Rhoon. Daar gaat ze naar de hit actief stal. Heel het jaar buiten, schuilstuk, voerstations, zand, stenen en andere paardjes. Super dus. :D