Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inowa schreef:ik ben ervan overtuigd dat ik er dit keer wel bij ben...gewoon omdat pepper heel duidelijk laat zien wanneer het zover is..
Zilvermoon schreef:Nicole288:
Gapen op ongemak duiden? Ze gaapt de laatste tijd best veel. Maar dat doet ze nu al een week. Ik dacht dat ze er gewoon zat van was en lui is. Ze staat ook een beetje stil nu in de vooruitgang. Banden zijn slap maar volgens mij nog niet slap genoeg. Uier word wel elke dag iets voller maar de harsjes zijn gestopt. Ze is vandaag 334 dagen.
Snachts word ze wel steeds onrustiger. Proberen te rollen. En vannacht is ze heel vaak achter elkaar plat gaan liggen, rechtop liggen. Buik kijken. En ze ligt met haar staart omhoog. ( ze slaapt altijd al plat)
Wat denken jullie? Ik word er een beetje moederloos van. De 1e week waken zit er op. Ik weet ook wel dat je geduld moet hebben maar ik wil zo graag een beebje! ( en iedereen in dit topic met een hoog drachtige merrie met mij denk ik)
Snoevie schreef:ik kan volgende week het birth alarm voor de singel afhalen..............ben benieuwd of ik m nodig zal hebben
pardy schreef:misschien is t juist zo wel mákkelijker om om te rollen en moet ze bijna tegengehouden worden met rollen?????