ik kreeg een paar dagen steeds berichtjes van een of ander pennykind die ravina wilde verzorgen enzo.........ze bleef maar PM-en
ik heb voor Ravina 2 leuk gekleurde touwhalsters besteld

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Fer_ schreef:@Cynthia: nee het papier klopt misschien ook wel niet. maar als veulen was het nog wel een donkere palomino te noemen maar nu zou je het echt gewoon een vos noemen. de pony heeft een bruine vacht en een iets lichtere tint bruine manen... jammer dat ik er geen foto van heb
KootMiraDrum schreef:Heb je een foto van de 3jarige vos?
Neonlight schreef:Ingesloten door een kudde, altijd eng. Ik ga ook niet graag tussen een kudde paarden staan, hoe goed ik ze ook ken.
Vandaag is het precies een jaar geleden dat mijn kanjer Dotje (Reedhill's Dot Com) overleed. Neon is nu drachtig van zijn volle broer of zus.
Neonlight schreef:Wat er met Dotje is gebeurd weet ik niet. Hij was wat lusteloos en at niet zo goed, DA erbij maar die kon niets vinden. Paar uur later lag ie dood in de stal. Op de opfok waren ze midden in de nacht wakker geworden met een vreemd voorgevoel en zijn toen op stal gaan kijken. DA geloofde het daarna ook niet. Er is nooit autopsie gedaan, waaraan ie is overleden weet ik niet. Het is gelukkig wel snel gegaan, hij heeft geen lijdensweg gehad.
Neonlight schreef:Wat er met Dotje is gebeurd weet ik niet. Hij was wat lusteloos en at niet zo goed, DA erbij maar die kon niets vinden. Paar uur later lag ie dood in de stal. Op de opfok waren ze midden in de nacht wakker geworden met een vreemd voorgevoel en zijn toen op stal gaan kijken. DA geloofde het daarna ook niet. Er is nooit autopsie gedaan, waaraan ie is overleden weet ik niet. Het is gelukkig wel snel gegaan, hij heeft geen lijdensweg gehad.
inkepink schreef:KootMiraDrum schreef:Heb je een foto van de 3jarige vos?
Helaas is dat vosje maar een week oud geworden dus....
@haboshof: vosje was van de hengst van Wim.....maar aangezien moeders al 2 zwarte veulens van een hengst had gehad die ook vossen gaf heb ik daar niet bij stil gestaan stomstom achteraf)
Heb mijn merrie dit jaar overigens weer drachtig van deze hengst, maar deze merrie is vosfactorvrij. Sommigen zullen wel denken waarom gebruik je die hengst? maar daar heb ik zo mijn redenen voor. (en hij past goed bij deze merrie)
Merens kun je gewoon via stamboekkantoor aanvragen en laten testen, kost wel 90,- maar goed
sjolvir: rare mensen heb ook soms.....