Inge, waw wat heftig. Maar wat mooi dat je zo eerlijk bent tov je merrie, kunnen veel mensen iets van leren! Hopelijk knapt ze snel wat op.
Luna, gelukkig is alles goed gekomen. Gefeliciteerd!!
Mdh gefeliciteerd!!
Hier niet echt veel te melden, waren gisteren wss toch geen harsjes want is niet meer terug gekomen. Ze staat nog altijd non stop te eten. En ph is nog altijd 8/9. Is ook nog altijd doorzichtig maar wel veel plakkeriger als de voorbije dagen.
imani_abby
Geplaatst: 06-05-23 20:52
Toch iets gaande hier denk ik, ik zat paar miniten bij haar in stal omdat ik vond dat ze wat zwaar ademde. En komt ze gewoon bij me liggen, heeft ze echt nog nooit gedaan. darmen maken ook heel erg veel lawaai
cp112
Geplaatst: 06-05-23 21:03
Gefeliciteerd Luna, wat een mazzel zo dat je DA er was!
Inge, heftig nog steeds joh, pfff. Ik snap dat je er dan best ff doorheen zit. Er moet nu toch echt een steigende lijn in gaan komen.
Inge, wat moeilijk allemaal zeg. Ik vind het heel dapper en knap dat je steeds zo goed naar je paard blijft kijken. Ik blijf voor je hopen dat het toch nog allemaal goed gaat komen!
Hier ook wel wat vliegen al, maar het valt nog redelijk mee. Maar binnenkort zal ik de vliegenmaskers wel weer uit de kast moeten halen.
Knolselder
Geplaatst: 06-05-23 21:28
Inge wat een moeilijke weg voor je merrie… veel moed…
Wat duurt het voor sommigen laaaaaaang!
Dat jullie maar snel ook zo een lievekes mogen hebben Ik ging even in de wei in het zonnetje liggen en kreeg al gauw gezelschap van kleine Pip
Vandaagzijn ook Levi en Chromeo gereserveerd. Ze mogen samen na het afspenen naar hun nieuwe baasje verhuizen. Die veulens hebben zichzelf verkocht, nieuwsgierige en aanhankelijke ventjes
Gefeliciteerd mdh, kun je vannacht lekker bijslapen en genieten!
Imani en Knolselder, wat een lieve foto's. Hopelijk wil je ze iets vertellen Imani. Knolselder, wat een fijn gevoel dat je veulens samen mogen blijven.
imani: dat is wel een hele lieve foto. En zo'n klein paardje en dan zo'n lange dracht! Jij zult dan al echt lang op de lijst staan!
nieky1993
Geplaatst: 06-05-23 22:18
Mirjamalvaro sterre ziet er goed uit
Kayley95 die ziet er goed vol uit idd. Succes met waken.
Veronique56 spannend bij jullie ook dan?
Mdh gefeliciteerd
Kiki1976 Bo is dus braaf geweest Hoe is haar uier nu?
Imani_abby hoe is het inmiddels?
DDDara duurt idd lang zeg
Knolselder Wat en super schattige fotos heel fijn dat de heren samen mogen opgroeien. Als het hier meezit gaan Zibo en Blossom samen naar dezelfde stal. Zijn stalgenoten/vriendinnen die allebei een veulen hebben gekocht hier.
Vandaag is Lola alweer een week oud. Niet te geloven hoe snel het gaat. Begin steeds meer te genieten van dr. In het begin vond ik dat moeilijk door de stressvolle bevalling en yula die zo slecht stond maar nu is Yula terug voor 90% de oude en ook lekker aan het bijkomen. Dus nu kan ik wat meer genieten van mijn dames.
Ze heeft echt 2 blauw/ grijzig ogen. 1tje feller als de ander
Finn vandaag ook 1 week oud. Hij is ook echt zo leuk. Super sociaal veulen
En Yarno mocht vandaag eindelijk de weide op zijn ogen vielen er haast uit van verbazing zoveel andere paardjes om naar te hinniken
En ook even uier update. Ashley 310 dagen. Nog heel veel zucht, nog weinig vulling.
Saartje daarentegen vult al serieus. Staat al flink spanning op ook. Nu 312 dagen. Ook haar buik was veranderd vandaag, hing een stuk lager.
Nieky ze is nu terug wat rustiger. Stond wel nog altijd vrij zwaar te ademen vond ik. Was ook wat klam. Heb de indruk dat haar uier ook ineens wat voller is geworden..
O Inge, wat verschrikkelijk om je paard zo te zien zeg Ik zie gelijk voor me dat ik Fiore zo moet zien, dat is echt ondraaglijk. Ik vind dat je echt een goede keus hebt gemaakt voor je merrie en ik hoop dat ze verder opknapt!
Luna, jee wat een gelukkig zeg, dat de DA er precies op het goede moment was! Gelukkig is alles goed afgelopen.
Mdh, gefeliciteerd!
Inge, ach wat een stress en verdriet.. Echt respect hoe eerlijk je bent naar je merrie en alle keuzes in haar belang maakt. Ik hoop dat ze doordat ze nu wel kan rusten juist wat op gaat knappen. Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie. Wat lastig ook dat je weinig mensen hebt die het begrijpen, hier mag je uiteraard altijd posten wat je wilt, al is dat niet hetzelfde als IRL iemand spreken natuurlijk..
knolselder, ah wat een schattige foto's En wat leuk dat de hengstjes bij elkaar blijven.
Ik ga mij na in stilte volgen hier ook maar eens melden,. Mijn merrie zit nou op 361 dagen dracht en is drachtig van Nacimiento D, van danielle hier op bokt
Dit is mijn merrie
Dit was haar uier bij haar vorige dracht toen savonds het veulen werd geboren
Gister ochtend had ze nog 2 theezakjes, Smiddags werd het per uur meer en meer en nu is het dit
Afgelopen nacht maar 2 uur slaap gehad, en dit word denk ik weer zo'n nacht Ze is onrustig , veel te alert staart is een wc borstel want ze schuurt de hele stal bijelkaar. En is een heks tegen alle anderen.
Ik hoop vanacht een veulen want morgen vertrek ik weer voor 5 dagen
Hier een rondjes draaiende zwetende bert. Uier vol maar geen hars of lekken maar dat deed ze de vorige keer ook niet.
_Inge
Geplaatst: 06-05-23 23:52
Nieky, Lola is mooi , fijn dat nu het genieten wat kan beginnen, als de merrie niet lekker loopt nog na een zware bevalling blijf je toch met een knoop in de maag zitten Yarno is echt een buffeltje
Vannacht nog wat veulentjes bij misschien
Kiki, zou het dan bijna, ik ben zo benieuwd!
Jullie zijn allemaal lief, thnx..emoties gaan heen en weer en soms voel je je gewoon een prut eigenaar. Als ik van een afstand kijk vind ik alles te ver gaan misschien, maar zo van dichtbij beslis je alles anders dan gepland vooraf.. Als Libby niet meer wil dan houdt het voor ons op, maar die wil van haar is ongelooflijk sterk, dat het pijn aan ons hart doet . Wat afgejankt afgelopen dagen.
Ook een beetje ons stem verheft in de kliniek, ze hadden ons pas om 11 uur vanmorgen gebeld dat ze dus blijkbaar vannacht gaan liggen was en een wondje had ervan. Toen wij er kwamen lag ze dus al 8 uur, logisch dat ze niet recht komt dan. Het kleine wondje blijkt een schedelbasisfractuur te zijn overigens . Ze gaat hiervan een litteken overhouden zeiden ze, dat is echt de minste zorg nu. Daarnaast hebben we al 2 dagen gezegd dat ze erdoorheen zat, ze was kapot. Maar dit werd wat weggewuifd. Ook at ze slecht, maar ze hadden nog geen slobber geprobeerd bijvoorbeeld, enkel verschillende soorten ruwvoer en strucomix. Ze zullen ons misschien erg mondig vinden daar maar belang van Libby gaat ons boven alles. Ze doen hun best he, maar het is soms wat moeilijk daar vanwege erg groot te zijn en veel wisseling van artsen/studenten en dat communiceert niet altijd makkelijk. En het stukje belgie-nederlander verschil, wij hebben liever dat ze direct tegen ons zijn ipv voorzichtig maar dat vinden ze vrij moeilijk.
Vanavond was ze een stuk opgeknapt, natuurlijk wat moe van alles maar zo blij terug los te staan. We hebben pavo 18 plus voor haar meegenomen en dit at ze goed. Willen haar genoeg blijven aanbieden, het motortje heeft ook brandstof nodig..
Jeetje Inge… ik wil de rekening niet zien. Maar dan verwacht je toch meer van zo’n kliniek! Wat heftig, zal ze van dit fractuur nog wat overhouden behalve een litteken naar verwachting?