Wat ontzettend heftig Olga. Ik leef ook al de hele tijd in spanning mee. Heel verdrietig dat je merrie het niet gered heeft. Hopelijk mag het veulen weer wat vreugde terug brengen in deze moeilijke tijd .
Gefeliciteerd Mayflower en mukiwacobs. Benieuwd naar de foto's
Rensju: gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet van je dagje!!
Nicky1963
Geplaatst: 15-04-22 09:49
Olga, wat een verdriet, Heel veel sterkte met het verlies van je geweldige merrie. Ze heeft het volgehouden tot haar veulen het aankon om gehaald te worden. Gefeliciteerd met je kleine hengstje, probeer er toch van te genieten, ondanks alles. Hou je taai! Hopelijk is er een mooie match met een pleegmerrie en groeit de kleine voorspoedig op, dat heb je zo ontzettend verdiend in deze zware strijd.
Mukiwacobs en Mayflower van harte gefeliciteerd met jullie veulentjes! EN Rensje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wpaard
Geplaatst: 15-04-22 09:52
Heel veel sterkte Olga. Er is weer een heldere ster bij gekomen van jou lieve Wita. Ze zal blijven waken over haar jongen. Gecondoleerd en probeer te genieten van haar kleine jongen hoe moeilijk het ook is.. Als we wat kunnen doen dan staan we klaar voor je!
Mukawicobs en mayflower gefeliciteerd dat vraagt om foto's!
LISA_L
Geplaatst: 15-04-22 09:56
Ik heb mij een tijdje geleden hier gemeld en toen het topic niet meer in mijn actieve berichten terug gezien. Net toevallig weer dit topic tegen gekomen en een heel stuk bijgelezen. Naast dat het super leerzaam is, is het voor mij ook een stok achter de deur om af en toe foto’s van de paarden te maken, dus vanaf nu hoop ik ook af en toe een update te geven.
Iedereen van harte gefeliciteerd met alle prachtige veulentjes!
Heel veel sterkte met het verlies van je merrie Olga. Ik hoop dat je in het veulen wat van Wita terug kan zien en heb je veel steun en vreugde aan hem.
Olga, gefeliciteerd met je hengstveulen en onwijs veel sterkte met het verlies van je lieve Wita. Wat een kracht heeft deze merrie laten zien. Als het veulen maar de helft daarvan zou hebben dan wordt het al een hele sterke. Ik hoop dat je van dit ventje kunt gaan genieten en dat hij zijn moeder trots mag maken.
Dat verdriet en geluk heel dicht bij elkaar ligt heb ik deze week ook ervaren maar dat valt in het niet bij jou Olga. Ik was er al bang voor. Als een paard niet meer eet is dat altijd door pijn. Dit hoe K#t het ook is het beste voor wita. Ze heeft zich staande gehouden voor haar kind. Geweldige merrie. Je hebt alles voor haar gedaan. Ik hoop dat je kunt gaan genieten van haar kind. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk kan je een beetje van haar kind genieten en word je daar zelf beter van. Heel heel veel sterkte
Ik merk aan mezelf dat ik veel kijk en check op het topic of er nieuws is olga… nogmaals onwijs veel sterkte gewenst
Ik voel me een beetje bezwaard om dingen te posten momenteel door de verdrietige berichtjes
Maar ik kreeg net een foto door van stalgenoot… na een nacht vol onrust staat ze er zo bij…zal ze dan vandaag gaan ik hoop het zo want ben op van Slaap tekort en generale repetities van het vulva alarm…
Ik kom ook even binnenvallen, heb al de tijd meegelezen maar had even geen tijd om te reageren.
Allereerst wil ik Olga heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd. Wat een karakter heeft jou merrie getoond, ze is blijven vechten voor haar veulentje, ik hoop dat je ondanks alles toch af en toe een beetje van je ventje kunt genieten.
Aan iedereen waar veulentjes geboren zijn proficiat!! Las ook nog wat minder nieuws helaas, heel veel sterkte ook aan die mensen! Blijven de minder leuke kanten aan het fokken helaas, ben er zelf ook ontzettend bang voor dat het mis gaat.
Hier zijn merrie en veulen alweer 10 dagen thuis en maken het allebei super goed! Heb alleen even moeite met het zien van haar evt. hengstigheid
Bamorka
Geplaatst: 15-04-22 10:05
Jeetje Olga ben er even stil van.. Heel veel sterkte met het verlies van je merrie, maar ook gefeliciteerd met het veulen. Wat moet dit dubbel zijn zeg!
Dark: je zou zeggen dat duurt niet lang meer...maar dat denken we al even
Dark7
Geplaatst: 15-04-22 10:08
Charisma schreef:
Dark: je zou zeggen dat duurt niet lang meer...maar dat denken we al even
Haha ja precies dat… en zo rot dat ze dat magneetjes uit blijft schuren.. het is echt jeuk aan vulva niet aan de staart… kom maar op met dat gouden paasei
cp112
Geplaatst: 15-04-22 10:09
Ach die sterke lieve Wita. Zo hard gevochten voor haar veulen tot op het allerlaatst... Heel veel sterkte met dit verlies Olga. Ik hoop dat de kleine man snel aansteekt en je weer wat vreugde brengt na al deze stress en narigheid
Mayflower en mukiwa gefeliciteerd met de veulens! Al ga ik voor de laatste wel mee met wat een aantal van mijn voorgangers hebben gezegd. Ik reageer ook niet heel veel. Maar probeer wel te feliciteren waar nodig en in geval van Olga leefde iedereen hier mee. Het kost je niks om een beetje medeleven te tonen in zowel goede als mindere tijden van anderen. In andere topics doe je overigens exact hetzelfde, alleen je eigen foto's plaatsen en niet op anderen reageren. Het is geen moeten maar netjes is het ook niet.
Caresse07
Geplaatst: 15-04-22 10:11
Gefeliciteerd met je verjaardag Rensju
Sanet: fijn zo'n merrie die je na 5 minuten slaap wakker belt
Jaydee_WP
Geplaatst: 15-04-22 10:14
Ik durf niks meer te zeggen Dark....
Ben je al op de kliniek geweest Olga? Dat zal zwaar en heel dubbel zijn voor je... Hopelijk geeft het veulen je troost.
Caresse07
Geplaatst: 15-04-22 10:17
Nou Dark7, ook ik durf niks meer te zeggen nu hoor
Dark: dat beloofd voor mijn merrie...die krijgt volgende week ook zo'n vulva alarm ingenaaid... gelukkig gaat die naar bevalstal en gaat ze mij niet bezighouden met die geintjes Ik duim voor je paasei dit weekend! Moet het een echt gouden zijn? Of welke andere kleur mag ook?
Olga, wat heeft je merrie gevochten voor haar veulen. Ik hoop dat het met het veulen goed blijft gaan en hij je iets van haar terug geeft. Zelf heb ik Neon in 2016 hoogdrachtig verloren aan buikvlies ontsteking, ook het veulen was kansloos. Zij was binnen een dag overleden, toen we het veulen eruit probeerde te halen zagen we dat het buikvlies ontsteking was. Zo kansloos.
Dark dat er nog steeds niets uitgekomen is, ze neemt dr tijd wel.
Kathleen_vW
Geplaatst: 15-04-22 10:46
Och Olga Ik heb het zo met je te doen. Echt vreselijk dat je dappere merrie het niet gered heeft. Hopelijk kun je een beetje rust vinden tussen het verdriet door wetende dat ze geen kans had en dat je alles gedaan hebt wat je kon. Ik duim heel hard voor het veulen. Hoe gaat het daarmee?
Mukiwacobs en Mayflower, gefeliciteerd met de veulens!
Ik heb momenteel ook weinig kans om te reageren. Ik lees wel mee waar kan, maar tussen het verbouwen, werken, rijden, stallen doen, etc. door is toch maar weinig tijd.
xYaartje
Geplaatst: 15-04-22 10:50
rensju gefeliciteerd met je verjaardag Mayflower: Gefeliciteerd met je veulen
Nu met de kleine meid er bij is het hier ook wat drukker geworden en met nog 2 merries te gaan blijft het ook nog spannend. Maar dit was gisteren. Heerlijk aan het slapen met mama Jenny die naast haar staat te waken Zoë staat er nu ook bij en stond elke keer heel zen bij mij (Jenny had ik nog even aan halstertouw vast. Hoewel ik ze inmiddels al zo kan pakken en het ergste beschermende gedrag er af is moet ik ze nog wel in de gaten houden en zo heb ik toch nog iets meer te zeggen). Ze heeft nog geen naam. De kleinkinderen zijn nog druk aan het overleggen samen welke naam het word. Geloof dat de optie nu op Saar ligt, maar of dat de naam ook uiteindelijk word durf ik niet te zeggen. Dus voorlopig blijf ik het maar op kleine meid houden zolang ze geen naam heeft en vrees dat ik er straks zo aan gewend ben dat ik ze dan niet eens meer bij haar eigen naam noem, maar kleine meid blijf zeggen .
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 15-04-22 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
SimonDesteny
Geplaatst: 15-04-22 10:51
De afgelopen dagen het topic niet erg gevolgd. Lig al een aantal dagen plat met een flinke griep en holteontsteking.
Vandaag toch maar even wat gaan bijlezen
Mayflower en Mukiwa gefeliciteerd met de veulens!
Och nee Olga, wat dubbel.. heel, heel veel sterkte met het verlies van je merrie, hopelijk sterkt het veulen goed aan en kun je straks toch van hem gaan genieten