En ze heeft een naam:
Dots N Diamonds aka ‘Lili’
Enkele droogfoto’s:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Anso Mijn merrie had echt al maanden dunnere mest (vanaf einde zomer) en ook steeds poepjes laten waarbij er een straal vocht uit kwam. Sinds ik op jullie (bokkers) advies pulp en luzerne moest gaan voeren om haar wat voller te krijgen, ben ik een kilo fibrebeet (bietenpulp met luzerne) gaan bijvoeren en sinds diens is me dunnen mest als sneeuw voor de zon verdwenen
Marlou zit nu op 324 dagen de hoefzweer lijkt nu echt beter te worden heb gister middag eindelijk mijn hoefschoen binnen om de hoef te weken, en verder loopt ze buiten met een watje in het gaatje zo dat er geen vuil in komt.
Ik weet niet meer wie met het briljante idee kwam om haar gewoon een uurtje opstal te zetten zodat ze aan haar stal kan wennen…. Geen idee hoe ik dat niet zelf had kunnen bedenken maar het werkt super. Voer haar nu 3 keer per dag in de merrie stal en ze is nu helemaal op haar gemak. Uiteindelijk zal ze wel op stal moeten bevallen want buiten heb ik ’s nachts en ’s avonds geen zicht. Het birth alarm ga ik niet omdoen tot ik echt denk dat het kan gaan beginnen want tot nu toe is me nieuwe met slaap functie nog niet geleverd en iedere keer als ik haar zie liggen ligt ze plat.
Zou iemand me nog advies kunnen geven wanneer ik haar echt s nachts op stal moet zetten haar uier doet nog niet zo veel is niet echt verandert sinds de laatste keer zal zo ff een foto plaatsen. En qua buik vind ik haar de dunste (zegt dat iets) ik wil haar niet onnodig opstal zetten s nachts maar ik wil ook niet dat ze straks ‘s nachts in de regen buiten tussen de andere merries ineens een veulen krijgt.