Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salatiga1995 schreef:996981 schreef:Het erge is dat onze merrie rond dag 320 uier begon te maken. Vanaf dat moment hebben we iedere nacht meerdere wekkers. We hebben al een week of 6 niet meer doorgeslapen nachts![]()
Straks missen we het moment suprême omdat we te moe zijn
Jemig dat is me een partij slopend! Heb die angst nu na 2 nachten al, kan je nagaan 6 weken..![]()
Dit moet wel een heeeel knap veulen worden hoor! Wat was de bestelling?
Cioccolato schreef:2018 gingen ze beide op 324![]()
Nu vind ik haar gewoon dik en ik denk dat het vroeg komt omdat het de vorige keer ook zo was. Het is een pure gok. En toch denk ik dat ik gelijk heb, dat het vroeg komt.
Voor d rest heb ik nooit gelijk. Maar hoe vaker je het zegt, hoe meer het werkt? Ik hoop het
salatiga1995 schreef:ja! En de regering heeft natuurlijk ook gezegd dat iedereen zoveel mogelijk binnen moet blijvenCioccolato schreef:2018 gingen ze beide op 324![]()
Nu vind ik haar gewoon dik en ik denk dat het vroeg komt omdat het de vorige keer ook zo was. Het is een pure gok. En toch denk ik dat ik gelijk heb, dat het vroeg komt.
Voor d rest heb ik nooit gelijk. Maar hoe vaker je het zegt, hoe meer het werkt? Ik hoop het
Dat probeer ik met het zeggen van een palomino merrie.. Maar is nog niet gelukt![]()
Gewoon door blijven proberen!
Oh kijk, 996981! Probleem gevonden! Die witte afwerking kost tijd