Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjintoo schreef:vraagje: hoe zit het met jullie merries en het bekappen van hoeven? Ferrietje vandaag voor het eerst laten bekappen en ze vond het maar niks. Vooral achteraan. We hebben ze dan in een stal gezet en toen ging het beter. Maar de hoefsmid zei dat het kon zijn doordat ze drachtig was dat ze wat moeilijker deed.
Volgens mij heeft ze ook wel wat last. Af en toe zie ik haar wat happen naar de buik. Ze vindt het ook absoluut niet leuk dat ik haar daar aan raak.
Nu we moeten elkaar ook nog leren kennen, kan daar ook wel aan liggen natuurlijk.
Diane_Basje schreef:Wat een waanzinnig cadeau Sultan15!
Ga je nog iets doen met de naam van het veulen en zijn herinnering?
Hier zijn weer uierfoto's gemaakt. Heb ze even vergeleken met 6 dagen geleden, zit duidelijk vordering in
Rosa 291/297 dagen
[ [url=m/knmaUJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dolly 294/300 dagen
[ [url=m/fvLApG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jorja 294/300 dagen
[ [url=m/IAyY2N.jpg]Afbeelding[/url] ]
sultan15 schreef:Wilde ook nog iets anders delen met jullie. Mijn vorige paard (Sultan) is ingeslapen op 7 juli afgelopen jaar. Het toeval wil dat Wish op hetzelfde moment is geïnsemineerd en drachtig is geraakt (terwijl het daarvoor twee keer niet gelukt is). De moeder van de eigenaresse van Wish heeft een schilderij gemaakt van hem. Echt zo lief!Ik heb er laatst een lijst omheen laten maken en deze was gister klaar. Wat vinden jullie ervan?
Het schilderij is zonder lijst 80cm x 100 cm.
[ [url=m/NGiU1C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sjintoo schreef:vraagje: hoe zit het met jullie merries en het bekappen van hoeven? Ferrietje vandaag voor het eerst laten bekappen en ze vond het maar niks. Vooral achteraan. We hebben ze dan in een stal gezet en toen ging het beter. Maar de hoefsmid zei dat het kon zijn doordat ze drachtig was dat ze wat moeilijker deed.
Volgens mij heeft ze ook wel wat last. Af en toe zie ik haar wat happen naar de buik. Ze vindt het ook absoluut niet leuk dat ik haar daar aan raak.
Nu we moeten elkaar ook nog leren kennen, kan daar ook wel aan liggen natuurlijk.