In het begin van dit topic was er toch iemand die bij een aantal merries langs wilde gaan voor foto's? Zit ik ineens te denken, ben wel nieuwgierig.
Gefeliciteerd met de veulens, mooie bonte zag ik voorbij komen.
Mijn gevoel zegt day het bij chinoeck ook niet lang meer duurt. Uier staat erg op spanning en de spenen gaan steeds meer uit elkaar staan. Uier zie je bijna voller worden.
THEA.. en ik dan hahha Wel grappig bij mij zijn ze dezelfde tijd uitgerekend. Ik reken normaal gesproken in maanden. Dit is het eerste jaar dat ik ook de dagen bij hou.
Drachtige dames zien er goed uit, bij Set begint ook al begin in het uier te komen!
Ik zat net eens bij mijn merries te knuffelen en kijk naar empty's kont en die is al veel puntiger geworden viel me op.. Denk zal eens voelen aan de uier en ik voel alleen nog maar en er komt al "vloeistof" uit terwijl ik niet eens melkte... Uier is nog bijna niks maar al meer waar ze vorig jaar mee beviel(was helemaal niks). Test gaf 7.0 aan en staart kan plat op de rug.. Madam is pas 302 dagen... Vorig jaar beviel ze met 328 dagen. Oohja Empty is een mini paardje dus is al wel veilig maar zou het wel heel vroeg vinden al..
Jodym
Geplaatst: 04-05-14 17:08
ennn de merrieveulens waren nog niet op!!
Vanochtend om 8uur is mijn prachtige haflingerdame geboren: Ilanya! foto's komen eraan!
Gefeliciteerd! Een kennis van mij heeft ook al 2 merrieveulens gekregen. Het kan niet op met al die merrie's!
Mitxa
Geplaatst: 04-05-14 17:26
Gefeliciteerd met alle veulens!
Ik ben meer een stille meelezer dan grote poster maar wil wel even melden dat ook bij ons een merrieveulen is geboren. Ze heet Janina (roepnaam Nina). Alles gaat goed, Nina is lekker brutaal maar ook lief. En Davina is een hele lieve en wijze moeder alsof ze al 10x eerder een veulen heeft gehad.
_Karin
Geplaatst: 04-05-14 17:31
Gefeliciteerd allebei.
Tegen de tijd dat Donna bevalt zijn de merrieveulens vast op. Donna begint weer te veranderen. Buik zakt weer lijkt het.
Hier hebben Peggy en Sally beiden harsdopjes. Nu is het even aankijken of er 1 gaat doorzetten. Donna lijkt op Sally, die is ook zo énorm!
Gefeliciteerd jodym!
frenia
Geplaatst: 04-05-14 17:44
gefeliciteerd wenk, foss en jodym!!!
WenK: wàt een plaaaaatje!!!!! kan me heeeeeel goed voorstellen dat je verliefd bent
en mixta ook gefeliciteerd!!!
zucht...zal je zien... krijg ik dadelijk twee hengsten
het valt me op dat er echt pràchtige namen gegeven worden dit jaar anders heb ik vaak zoiets van bwa ja... maar nu denk ik elke keer weer van waauw wat een mooie naam en vind ik die van mezelf maar zozo
ach wat een mooi blesje! heerlijke foto! en witte hoefjes.
Foss
Geplaatst: 04-05-14 19:00
Wat worden er veel merries geboren ik ben daar erg blij mee 2 merrieveulens tot nu toe nog 2 te gaan. Nu eerst even adem pauze en genieten. Morgen plaats ik de foto 's
Hebben jullie alweer genoeg vlekken gezien? Of kun je nog een portie hebben? Ben zo trots!
Zoals jullie zien heeft het meisje weer het eea meegemaakt vandaag. Netjes halstertje aan en voor het eerst lekker naar buiten. Ze heeft ook al flink kennis gemaakt met het schrikdraad helaas, maar heeft er nu wel flink respect voor.