Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AngelsDitch schreef:Zucht... voel me genegeerd... er worden foto's geplaatst en iedereen reageert daarop, ik plaats foto's en niemand reageert...
@Karin: Wat een geweldig duo Jasmijn en Dora. Echt schitterend om te zien!
@Inge: Ik hoop dat de medicatie nu wel aanslaat. Spannend hoor dat afwachten.
@Stunning: Ze hoeven natuurlijk helemaal niet op elkaar te lijken. Misschien de test doen en als dan blijkt dat het wel die hengst van hem is dat hij dan wel mee betaald?
Edit: zie nu net je foto's en ik moet zeggen dat ik ook bij geen van beide gelijkenis zie, dus ik zou gewoon die test doen.
@Nouksjens: Mijn veulen bleef niet binnen de omheining, maar dat kwam voornamelijk omdat ze op stal vaak vergeten de stroom aan te zetten. Staat deze aan dan blijft hij er wel netjes binnen. Ik heb nu toch maar een extra lijntje er tussen gespannen en nu blijft hij ook zonder stroom binnen de omheining.
Moet stiekem wel lachen om je foto's.
Ik ben vandaag met een vriendin naar de paardenmarkt geweest. Ze heeft daar een onwijs lief en dapper shetten hengstveulentje gekocht.
MelodyT schreef:En er zit nergens iets van arabisch bloed achter..anders kan ie geloof ik nog bij het nrps..
rowo schreef:Mocht je Armani ooit kunnen en willen verkopen dan is het altijd beter dat er papier bij zit, B register of niet. Ik zou wel voor een DNA test gaan persoonlijk. Toch fijn om te weten wie nou ECHT de vader is.
AngelsDitch schreef:@Stunning: Ze hoeven natuurlijk helemaal niet op elkaar te lijken. Misschien de test doen en als dan blijkt dat het wel die hengst van hem is dat hij dan wel mee betaald?
Edit: zie nu net je foto's en ik moet zeggen dat ik ook bij geen van beide gelijkenis zie, dus ik zou gewoon die test doen.
AngelsDitch schreef:Dat snap ik Stunning, dat zou ik ook niet zo goed durven. Is er niet iemand anders die je mee kan nemen met een wat grotere mond?
Want het is toch belachelijk dat zo'n iemand jouw merrie ongewild laat dekken en er dan vervolgens de verantwoording niet voor wil nemen?