[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:48

Olga sterkte met het verlies van je dappere merrie en ik hoop dat het veulentje je verdriet iets kan gaan verzachten.

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:50

Heel veel sterkte Olga. Wat zul je trots zijn op je nerrie dat ze zo geknokt heeft tot het laatste moment voor haar kleintje.
Ik hoop dat het veulen sterk genoeg is en zich hier doorheen gaat vechten en dat je ondanks dit drama kunt gaan genieten van je kleintje

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:52

Mayflower gefeliciteerd!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:52

Ach Olga, wat verschrikkelijk. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte Y;( Nu hopen dat de kleine man zich er doorheen vecht!

MukiwaCobs en Mayflower gefeliciteerd met jullie veulen.

En renskju met je verjaardag :)

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:54

Heel veel sterkte Olga. Ik duim voor haar veulentje!

Mayflower en Mukiwa proficiat met jullie veulentjes!

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:03

Gefeliciteerd Mukiwacobs en Mayflower!

Olga, heel veel sterkte. Zo plots toch met spoed. Wita heeft dat toch maar knap gedaan, zo doorgezet voor haar veulen! Wel ‘goed’ dat je nu 100% zeker weet dat ze geen schijn van kans had. Je kan jezelf niets verwijten of afvragen. Het ging gewoon niet anders aflopen.
Dat de kleine man wou gaan staan klinkt alvast positief. Hopelijk kan hij snel gematcht worden aan een pleegmerrie en mag hij gezond opgroeien.

moner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:07

Olga, heel veel sterkte met het verlies van Wita. Wat hebben jullie samen hard gevochten, om dit veulen en haar zelf te redden . Helaas heeft Wita het niet gered en is het wonder waar we allemaal op hoopte niet gebeurd.
Je kunt je energie nu op het veulentje richten, waar we natuurlijk allemaal naar de foto’s van uitkijken.
Wat een dubbel gevoel als je straks naar de kliniek rijdt, afscheid nemen van je geliefde Wita en kennismaken met en de vreugde voor een veulentje die het heeft gered dankzij haar.
Sterkte voor de komende tijd.

moner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:09

Gefeliciteerd mukiwacobs en mayflower met de veulens

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:11

Olga, heel veel sterkte met het verlies van Wita Y;( Wat een bijzondere merrie met zoveel vechtlust, ze heeft haar veulen de best mogelijke kans op leven gegeven die ze kon geven. Nu gelukkig geen pijn meer.

Zo dubbel om je nu te feliciteren met je veulen maar ik doe het toch: gefeliciteerd met het veulen van je mooie Wita *\o/*
Dat hij de vechtlust van zijn moeder mag hebben en mag uitgroeien tot een grote sterke vent.

MukiwaCobs en Mayflower: gefeliciteerd met de veulens, ben heel benieuwd naar de foto's :j

En MukiwaCobs, ga vooral niet weg uit het topic, er zijn meer mensen die niet op alles en iedereen reageren, dat lukt nou eenmaal niet altijd.

Geluk en verdriet liggen, zeker in dit topic, nou eenmaal heel dicht bij elkaar.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:14

Heel veel sterkte olga. Wat is het ineens snel gegaan.. ik hoop dat je hengstje het red en je wat moois van je merrie in hem terug gaat zien.

Mukiwa
Je hoeft niet op alles te reageren maar een gefeliciteerd naar geboren veulens toe vind ik altijd wel netjes als je zelf post
En je maakt mij niet wijs dat je hebt gemist dat er okk veel verdriet is jn he topic. Dat enigzins bijhouden vind ik ook normaal ala je hier wil posten.
We helpen elkaar. Zowel met vragen als met verdrietige zaken. Een korte sterkte of gefeliciteerd na dat alles vluchtig os gelezen mket kunnen.
Ik reageer ook niet met extreme bijleesposten oid, lukt me ook niet altijd dus dat is ook geen probleem, echt niet!

Gefeliciteerd mer de geboren veulentjed

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:14

Mukiwa: zeker niet weggaan! Maakt toch niks uit als je niet overal op kan reageren!! Als je zin hebt post je wat zo niet lees je gewoon mee als je daar tijd en zin voor hebt!

ZwarteHeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:18

Ohnee Olga... heel veel sterkte de komende tijd. Jouw merrie heeft er alles aan gedaan om haar veulentje gezond in de wereld te brengen, onthoud dat maar. Heel dubbel, maar hopelijk kan je snel van je veulen gaan genieten. :knuffel:

Mayflower gefeliciteerd met je veulen! Ben benieuwd naar foto's!

Mukiwa ook gefeliciteerd, al ben ik het wel eens mer Cioccolato en Kabayo. Tuurlijk mag je je vreugde met ons delen, maar af en toe een gefeliciteerd en sterkte mag ook wel. We zijn hier met z'n allen, we delen leed en vreugde. Tuurlijk kan je geen uitgebreide leesposts doen, hoeft ook niet, maar telkens een ego post wordt ook niet gewaardeerd.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:23

Olga, sterkte met het verlies van Wita. Ben er stil van... Maar wat mooi dat ze het leven nog heeft kunnen geven aan haar veulen. :knuffel:

En mayflower en mukiwa gefeliciteerd met jullie veulens! :)

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:26

Even snel zonder alles gelezen te hebben. Heel, heel veel sterkte Olga... ik heb de tranen in mijn ogen, wat moet dit moeilijk zijn en ontzettend dubbel. Wat vind ik het van Wita knap dat ze je dit veulentje heeft gegeven. Ik duim alles doordat hij het goed gaat doen.
Wat fijn om zekerheid te hebben dat je niks eraan kon doen, hoe dubbel het ook is en wat ben je een topper voor je lieve paard geweest.

@mayflower en mukiwacobs gefeliciteerd met jullie veulens.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:26

Gefeliciteerd met de veulentjes!

Olga, heel veel sterkte met dit verlies! Wat is Wita sterk geweest voor haar veulentje. Ze heeft zo hard gevochten om hem een kans te geven. Y;( en ook gefeliciteerd met je kleine man. Hopelijk kan je hij je weer wat opvrolijken

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:35

olga: toch een spoedkeizersnede, goed dat ze even verder hebben gekeken en jij nu antwoord hebt op je vragen. Wat is Wita toch ontzettend sterk geweest voor haar kleine man! Sterkte straks met het afscheid nemen van je lieve merrie en hopelijk kun je nog een beetje genieten van je kleine mannetje. Duimen dat hij geaccepteerd wordt door de pleegmerrie!

mukiwa: gefeliciteerd met je merrietje, werkze nu en straks wel foto's plaatsen he!!

mayflower: gefeliciteerd!

Evalien86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:44

Wita verdient een stambeeld! Wat een sterke vrouw. Ik hoop met heel mijn hart dat haar kleintje het red. Als ik het zo lees is die kans er zeker wel.

Gefeliciteerd met het veulen! Dat Wita in hem mag voortleven.

Mukiwa en mayflower gefeliciteerd met de veulens *\o/* foto's!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:54

Enorm veel sterkte olga! Wat een sterke merrie heb je!

Mukiwa en mayflower gefeliciteerd met jullie veulens!

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:01

MukiwaCobs schreef:
Sorry maar dat is me teveel allemaal. Soms doe ik er 2 dagen over om alles bij te lezen. Dus sorry als ik nergens op reageer, ben nou eenmaal geen goede internet gangmaker.

Ik zal weg gaan uit dit topic, problem solved ;)

Nee niet weggaan, en vooral je geluk delen! Het gaat hier soms zo hard.
Neem niemand iets kwalijk, ik voel me schuldig over steeds die ellende te delen.

Maar ben zo blij met medeleven, dankjullie wel

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:10

Durf jij je niet schuldig voelen he!!!

Yvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:22

Olga wat een nachtmerrie. |(
Ik voel zo met je mee. Ik hoop dat je kleine man net zo'n vechtlust heeft als zijn mama. Dan komt het helemaal goed!
Ontzettend veel sterkte. Maar geniet ook van het kleine wondertje dat Wita heeft gegeven. Dus ook gefeliciteerd.
:knuffel:

Mayflower en Mukiwacobs gefeliciteerd! *\o/*

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:22

Ach Olga toch..jij hoeft je echt helemaal niet schuldig te voelen hoor! Dit topic is bedoeld voor de drachtige merries en geboren veulens...zowel goed nieuws maar helaas ook minder goed nieuws.

Ik heb de tranen in mijn ogen staan, vind het echt ronduit verachrikkelijk voor je! Wita is echt een vechter en hoe zwak ze ook was, ze heeft alles gegeven voor haar veulen.
Ik duim dat haar kleine jonkje de vechtlust van mama heeft en dat hij probleemloos een grote stoere man mag gaan worden.
Geluk en verdriet ligt zo dicht bij elkaar dat het soms gewoon niet eerlijk is.
Ik wil je onwijs veel sterkte wensen met Wita en toch ook heel erg veel liefde wensen voor de kleine man die ze je nagelaten heeft.
Dikke knuffel voor jullie!

Gefeliciteerd aan iedereen die knappe veulentjes hebben gekregen!

Onze (van mij en ketly) garola zit vandaag op 340 dagen, ze heeft wel dikke uiers, maar lijkt nog geen haast te hebben met harsjes/melk/veulenen :') gisteravond werd ze ineens vet onrustig en toen ik de lamp aan deed was ze weer de rust zelve en hele nacht ongestoord staan eten en tukken _O-

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:26

Niemand schuldig voelen voor het leven wat ze leiden (of soms lijden).

Olga ik hoop gauw op goed nieuws over je veulentje.

Ik had vannacht voor het eerst het halster om. Ik slaap echt 5 minuten of ik word gebeld, gauw op de telefoon op camera kijken en ze ligt idd. En heel onrustig. Staart onrustig enzo. Gaat toch weer staan, lijkt te gaan eten. Ik wissel van camera (luxe problemen :) ). En ik zie dat ze het halster voor 1 oor heeft zitten. Dus toch maar naar stal. Jemig, dat is gaar met 5 minuten slaap. Ik vond haar ademhaling vrij hoog en wat onrustig. Uier wel wat voller, maar niet, poef.
Halster goed gedaan, gaatje strakker. Andere merrie aai over de bol. Die was sjaggie, lag al lekker lang uit in de stal.
Daarna ben ik niet meer gebeld, toen ik om 3 uur keek stond ze te eten en om 6 uur ook.
Maar gaat toch weer staan.. du

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:26

Heel veel sterkte met het verlies van je merrie, Olga. Zonde dat ze echt niet te redden was, maar wel duidelijkheid dat ze niet meer te redden was, en haar veulen gelukkig wel. Hopelijk gaat het goed met hem en kan hij snel aan een pleegmerrie gekoppeld worden en kan je van hem genieten.

Moosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:27

Olga, ja wat moet ik zeggen… heel veel sterkte! En ik hoop zo dat jouw kleine ventje het zo goed mag gaan doen! Nogmaals sterkte! :knuffel:

Mayflower en mukiwacobs gefeliciteerd! Wij willen foto’s <3 *\o/*

Kim: dat is altijd weer apart hè…. Gwen vorig jaar bij Eowyn de nacht ervoor echt mega onrustig. Tot zweten toe en de nacht dat Eowyn geboren is was er tot de bevalling niks aan de hand :)