Gefeliciteerd jolandje! Wat een hoop merries worden er geboren! Hoop dat er straks nog 1 overblijft voor mij
Hier zit er eindelijk wat vordering in het uier, ben benieuwd of ze nu zo snel door gaat zetten en het een eindsprint wordt want vanochtend was dit nog gewoon leeg..
bedankt allemaal, ik ben nog steeds helemaal van de wijs, kon haast niet geloven dat het een merrie was, was zo moeilijk te zien, zo'n iniministaartje en dan zo strak aandrukken haha, maar het is echt waar hoor ik zit nog even op mijn roze wolkje
gefeliciteerd jolandje wat geweldig een merrietje en leuke naam uit lord of the rings?
WoW Seven en toch is hij mega goed gelukt
Nicole die is ook goed dik, knappe merrie
Oh knolselder wat een scheetje ook en die foto met mama dat zo verliefd kijkt naar haar beebje. Oh wat kunnen ze toch zo gelukkig en trots lopen met hun kleintjes
Gwenvd
Geplaatst: 31-03-18 19:01
Hoi! Hierbij de nieuwe lijst, klopt iets niet of is je merrie veilig en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe
bedankt allemaal, ik ben nog steeds helemaal van de wijs, kon haast niet geloven dat het een merrie was, was zo moeilijk te zien, zo'n iniministaartje en dan zo strak aandrukken haha, maar het is echt waar hoor ik zit nog even op mijn roze wolkje
Gwen, Stien mag haar plek op de lijst nog houden hoor, het is Charlie die bevallen is
Fotsy ja heerlijk zijn ze he! Charlie is zo een goede moeder. Dit jaar slaagt ze een keertje over. Ik ben benieuwd wat ze daarvan vindt... vorig jaar was ze al jaloers op de merrie die voor haar bevallen was. Wat als ze geen veulentje van zichzelf heeft... Maar ze verdient ook een keertje rust.
Zo Jolanda, die kwam snel even tussendoor! Nogmaals gefeliciteerd!
Seven wat een statig mannetje zeg.
Ik duim mee voor eindelijk eens een merrie voor FokFanaat
Siepi
Geplaatst: 31-03-18 19:31
Jolandje gefeliciteerd met je veulentje geweldig weer een merrie stiekum hoop ik daar ook op nou Jamals het maar gezond is Vanmiddag naar hengsten show geweest van Nijhof Geesteren heb voor volgend jaar al een hengst uitgezocht