FF gefeliciteerd. Hopelijk gaat alles goed met moeder en kind.
Liv is leuk Wings_love.
Zijn er verder nog veulens geboren?
Fien mag zo voor het eerst naar buiten met falco. Ben benieuwd hoe ze het doet met haar benen.
pretty
Geplaatst: 24-05-16 09:52
Wow Dolly. Ocharme Spannend dus!
Cynthia het blijft een droom,je mooie valkmeisje. Tot de tweede macht. Ik ben benieuwd naar haar naam. Ik vond die je had wel passen hoor! Maar jij staat erbij en krijgt er een bepaald gevoel of niet bij natuurlijk.
Tjinta Cantate de fopperd. Maar een bomvol uier zegt ook veel natuurlijk! Hup!
Ella maakt het nog altijd spannend. Vanmorgen was de melktest gelijk voor beide spenen,tussen 6.0 en 5.5. Ik dacht dat toch echt te zien. De foto toont het alleen niet dus die zet ik hier niet. Nu twijfel ik weer aan mezelf.
Het eerste wat me opviel. Haar dikke buik,serieus geslonken. Toen ik ze buitenliet was ze meteen onrustig,schuren,rondlopen,op haar weidegenootje Kikkie springen.
FF gefeliciteerd. Gaat alles goed met moeder en kind?
Pretty, ik had nog gehoopt dat ze je niet te lang in spanning zou houden..
Hier gaat alles goed met Inventador en met Viky. Wat een bijdehand mannetje is het al zeg! Heeft door dat ie kan bokken en steigeren en slaan met zn achterbenen. Het streng zijn en corrigeren gaat al beginnen hahaha
Tjinta
Geplaatst: 24-05-16 10:25
Spannend Pretty.... klinkt toch echt serieus.
Precies zulke drupjes had ik gisteravond... nou vanochtend dus niks meer. Hihi. Ach we blijven gewoon wachten, komt wel!
fokfanaat
Geplaatst: 24-05-16 10:32
merrie gaat gelukkig weer prima!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-05-16 10:33
Wederom weer een bloedmooi veulen fokfanaat!
fokfanaat
Geplaatst: 24-05-16 10:38
Thanx, en deze merrie heeft ene gouden karakter, daar gaat vast iemand heel gelukkig mee worde.
Prachtig veulen en die gaat zoooo mooi zwart worden
Cynthia je mag altijd nog een foto plaatsen hoor, ze niet alleen voor jezelf houden he
Oh Pretty wordt echt spannend, buikje duidelijk weg dus veulen om komst
Cantate geen harsdoppen maar de spanning zal te groot worden, had Elsa ook en dan dag erna spuitmelk
Azara die kleine skipie maakt er ook werk van, ja mijn merrie ging vorig jaar paar dagen voor ze ging ook uit eten met de hengst
Anoniem
Geplaatst: 24-05-16 11:46
Gefeliciteerd met de nieuwe veulies. Nu maar hopen op snel mooier weer.
Tjinta
Geplaatst: 24-05-16 11:52
Beetje jammer inderdaad dat het weer zo brrrrr is. KBK hoe is het met Beertje?
Angelpam gatverdarrie Falco nog niet fit. Ik denk ook net als Prettz dat plasma m er goed doorheen zou kunnen helpen. Sterkte.
Fokfanaat een prachtig veulen.. die inderdaad iemand superblij gaat maken. Wordt er eerst nu nog onderzocht of het een Desperado of Guardian is? Ik vind m supergoed gelukt van welke hengst hij ook is.
AniekR
Geplaatst: 24-05-16 11:56
FF gefeliciteerd, prachtig veulen! En fijn dat het met de merrie ook weer helemaal goed gaat!
Bij Tjinta en Pretty nog erg spannend dus
Angelpam, hopelijk valt het allemaal mee!
mijnlieverd
Geplaatst: 24-05-16 12:03
FF gefeliciteerd!!!
Cynthia, ben benieuwd naar meer foto's van je mooie dame!