Dankje star word zo extreem dik dat ik het maar een raar gezicht vind... Haar pootjes lijken zo kort en haar hoofd lijkt enorm haha gelukkig valt het in real life allemaal mee
Hoi, mag ik ook terug mee kletsen? Morgen nog 100 dagen voor uitgerekende datum, dus lijkt me wel fijn om terug mee te kletsen. In 2014 was ik ook van de partij helaas met mindere afloop (zware bevalling en dood veulen). Tegenvallend seizoen gehad qua dekken, dus 2015 was ik niet van de partij.
Mijn merrie (foto van vandaag)
Haar zoon van 2012
Haar zoon van 2014
Nu drachtig van deze hengst
100% vos, dus kleur is niet spannend. Hoop uiteraard op een levend en gezond veulen, maar een merrie zou het echt afmaken!
tijdje van weg geweest. zag dat de eerste nrps veulentje geboren was gefeliciteerd
az wat een drama gelukkig gaat het weer beter met haar las ik hoop dat ze het zo houd .. niet prettig voor de bevalling suffie zo te zien duurt het niet lang meer beste rietjes ..
bij mij merrie gaat alles goed staat wel tevreden bij de fokker en heb het aardig naar haar zin daarzo. vond haar nu wel dikker worden en der tietjes zijn ook best gegroeid. maar voor nu heb ze nog niet zo bollen buikje als de rest hier vindt het zelf erg bescheiden allemaal vergeleken met der rest maar voor haar doen is ze aardig bol ..
Was ook voldragen. Zelfs over uitgerekende datum heen. Hij lag verkeerd en was nogal groot uitgevallen en het duurde te lang om hem eruit te krijgen ivm dat placenta ook losgekomen was.
Birdie60
Geplaatst: 04-02-16 07:03
Ohhh suffie, druppels Succes.
Luna2006, hoe ver is ze?
C2012, Oh balen was wel een mooi veulen. Succes hopelijk gaat alles goed.
Fotsy, erg he. Gaat echt langzaam de laatste dagen. Ik vind het een mooie pony
star is wel een hele knappe pony! vind haar tekening super mooi.
Kleur niet spannend omdat het 100% vos is...dat is toch juist spannend! je krijgt zeker weten een vos...ik zou niet blijer zijn haha!!
welkom nieuwelingen.
Fokken met dwergen is belachelijk. Zouden die mensen het niet weten zelf?
dit jaar dekken we pris zoals het er naar uit ziet met zaraar. Of we moeten haar veulen rap kunnen verkopen, dan willen we eigenlijk heel graag Cefir erop hebben. Betaalbaar pools hengstje. Of anders Mashallah weer. Of of of of of hahahaha
suffie
Geplaatst: 04-02-16 09:36
Nee, helaas of gelukkig nog niets. Het is maar hoe je het bekijkt Ze staat nu weer buiten en als mijn man haar niet vertrouwd zet hij haar op stal en kan ik haar zelf vanmiddag in de gaten houden via de camera. Vannacht twee keer gekeken en beide keren lag ze, maar wel rustig. Melktest nog steeds 6.5-6.0, hangt er een beetje tussenin, in ieder geval hetzelfde als gisteravond.
Welkom c2012. Duimen op een mooi gezond vos veulentje.
Fotsy
Geplaatst: 04-02-16 09:52
Bedankt voor de complimentjes en ja Elsa is met haar 1m14 en rustig super lief karakter, een echte kinderpony. En haar zoon van vorig jaar heeft net zo dat karakter, lief, eerlijk en niet opdringerig.
Welkom c2012 ik ken je verhaal van 2014, wat jammer toch allemaal dat dit moet gebeuren, ook dbt 2015 kende veel pech en 2016 is niet echt goed van start gegaan dus nu mag het stoppen.
Suffie ze houdt ons nog even in spanning of ze heeft baasje goed begrepen en houdt het nog even binnen.
Vientje
Geplaatst: 04-02-16 10:07
Suffie ze doet wel heel hard haar best om aan je wens te voldoen dat ze 'm nog even binnen houdt Wat lief Spannend!
Ennasil92, volgens mij zag ik die foto's op FB voorbij komen!
CL, spannend!! En wat rottig van die deken.
Mooie hangbuikjes en tietfoto's komen er weer voorbij.
Suffie, dat gaat al snel! Haar uier is net een hartje.
C2012, welkom!
Hier zal het hoogstwaarschijnlijk het eerste en laatste veulen zijn van Kim. We hebben een hengst gekozen die kon verbeteren wat ik eventueel beter zou willen hebben en de bedoeling is dat het veulen uiteindelijk Kim op zal volgen. Aan 2 veulens bij huis hebben we onze handen vast vol.
Net alvast afspraak gemaakt met een VA en die komt volgende week vrijdag chippen, enten en dr even helemaal checken
Jill vliegt nu bijna boven Engeland dus nog even geduld.....
Kwa deken is het echt even heel erg rottig en ik heb iig al duidelijk gemaakt aan de transporteur aan Amerikaanse zijde dat ik daar niet zo heel erg blij mee ben, nu ga ik dat dus ook nog even mailen aan de Nederlandse (Belgische) zijde en kijken wat er evt aan gedaan kan worden want ik word nu op kosten gejaagd (mits de deken die ik van mn vorige paard nog overhad niet past) en met geen bankpas etc (is onderweg) kan ik gewoon lang niet zo veel als ik zou willen.
Weet even zo snel niet meer wie het vroeg (gok even Tinniie) maar Jill komt te staan bij Star Reiners in Sterksel.... Daar komt ze in een merriebox te staan met camera toezicht (alleen niet online te volgen) en ik ben er eergister zelf even geweest en voelt erg goed aan.
Nu maar in de auto springen en even n zweetdeken met hals en een dekensingel gaan halen... Jill is te ranzig voor woorden (stoffig!!!!) dus als ze rustig genoeg is wil ik haar uitgebreid wassen etc. Gelukkig hebben we warm en koud water en een solarium op stal dus mijn dame kan zowaar ineens een beauty arrangement cadeau krijgen vandaag of morgen
Zal ergens vanavond als ik weer thuis ben wel wat foto's posten, voor nu ga ik even aan de gang en straks uitgebreid genieten van mn meisje
Woogy ik vind vos niet spannend haha. Mijn 1e paard was vos. Mijn vriend zijn paard (en tevens mijn wedstrijdpaard) is vos. Als alles goed gaat staan hier 3 vossen en 1 zwarte op de weide. Al vind ik de tint wel spannend, kan zomaar eens een donkere vos zijn. En aftekeningen zijn ook spannend. De zwarte heeft die van zijn moeder (of opa via vaderskant). De bruine had ook 3 witte benen, enkel vooraan de andere kant en het kolletje van papa. Ben dus benieuwd of ze weer voor 3 witte benen gaat.
Alvast veel geluk en succes aan diegene die al moeten waken! Pff, dan lijkt het hier nog ver weg. Gelukkig heb ik eerst nog een 12 weken lange leerzame stage, dus tijd zal wel vooruitgaan.
Ik hoop dat de hengst die wij gekozen hebben iets van zijn rustige karakter door gaat geven aan het veulen van Kim en net iets hoger op de benen komt te staan met iets meer werklust.