Wel apart dat heel veel merries overdragen en die van jouw gooit hem er gewoon precies op 320 dagen uit Manueeltje, het is wel een prachtig veulen geworden!
Die van jou klinkt als een pittig ding Muzefee. Wel leuk dat ze zo mak is.
Fijn dat je veulen drinkt Pauk, idd liever uit de fles, waarvan je ook weet hoeveel het is, dan hopen dat ze genoeg uit de uier krijgt.
Die van jou klinkt aardig veel hengst Charisma. Op zich goed dus dat hij zo voorzichtig is met zijn benen. Hij klinkt wel ondeugender dan die van mij. Die heb ik van de week pas voor het eerst een paar gekke sprongetjes zien maken.
Die van mij heeft alweer aardig wat lesjes achter de rug. Vorige week is de hengstenhouder van zijn papa op bezoek geweest en die vroeg of ik het leuk vond om hem mee te nemen naar de hengstenshow. Daar zijn we dus afgelopen zaterdag geweest.
Uiteraard moesten zijn witte voetjes wel wit zijn, dus toen ik zijn moeders voeten ging wassen heb ik die van hem ook maar gelijk gedaan. Hij vond het water aan zijn benen een beetje gek, ging staan stampen, maar het wassen zelf was geen enkel probleem. Ik heb het helemaal alleen kunnen doen.
Ook de veewagen was geen probleem, enkel moeders was een beetje gestressed toen ze op het terrein moest wachten, eenmaal uit de veewagen ging het weer prima.
Hij is dus weer een ervaring rijker, en heeft die nacht heeerlijk lang geslapen. Was wel moe van alle indrukken denk ik.

Die van mij staat trouwens elke dag een paar uur in het weiland en heeft dus al een paar buien op zijn koppie gehad. Hij is natuurlijk wel al ruim 2 weken oud, dat scheelt. Verder blijft hij net zo hard rondjes galopperen om zijn mama heen, dus koud krijgt hij het niet denk ik.