Ze heeft een mooi buikje 
@Joto, haar banden worden idd iets slapper maar nog geen flubber kontje hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Freya schreef:ja ik vind het ook zonde, maar beter 5 euro voor een inlegvel dan straks ellende.
), dan gaan ze verder zoeken. Alle chips van de paarden controleren en dergelijken, ja heeeeeel ernstig. Volgt een waarschuwing en een afspraak voor een nieuwe controle waarna een boete volgt indien niet voldaan.
Lief van je dat je me nog even bedankt, maar was niet nodig hoor. Ik deed het graag, en ik vond het ook erg interessant om op te zoeken en na te lezen.
Neonlight schreef:Mijn stal kan ik makkelijk een week niet uitmesten. Neon is echt heel proper met poepen en plassen in het hoekje van de stal.
Hengstenkeuring is in Ermelo. Ga ik Gem ook eindelijk meeten.
Neonlight schreef:Is de hengstenkeuring van de New Foresters. Denk dus niet dat ie daar heen gaat, tenzij hij iets daarmee heeft.
weet het niet precies, ben niet echt in eht werelde van de NF-ers... en een hoop stamboek merries van het NF 
Neonlight schreef:Tosca's Bennie, nog nooit van gehoord.Staat ook niet op de hengstenlijst. Of is dat een merrie? Dan moet ik de merrieboeken nakijken, maar die liggen thuis.