peetorlan schreef:Gaat er wat gevbeuren Marlijn???
Of wil je gewoon ook een bont merrieveulen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peetorlan schreef:Gaat er wat gevbeuren Marlijn???

de papa is homozygoot schimmel
dus eender bont of niet, helemaal wit zal ie worden later 

beetje later was ze er dan, alles netjes meegekomen, dierenarts heeft geverifieerd en veulen en merrie ingespoten natuurlijk, die was zelfs verbaasd dat het allemaal zo snel ging (en ik vond het traag gaan
) 
en ik ben toch echt wel moe
net nog even bij Fantaghiro gaan kijken, ze drinkt vlotjes, Angel heeft nog wat last van naweeën, maar vond de verse portie voordroog toch erg smakelijk 

Had ff wat anders verwacht... ben wel van plan mijn klikozweetvos te laten dekken, nu nog niet, maar in de toekomst.... is er een toekomst topic of kan ik het beste hier wat wijsheid opdoen over dracht?

Wat is het allemaal vlot gegaan zeg. Daar kan het veulen van Puzzel nog een puntje aan zuigen.. 
Heel veel sterkte.
Mijn moeder en zus wilde naar bed toe gaan, die waren helemaal niet op Puzzel aan het letten. Ik zei: "Ik denk dat het niet de moeite waard is om naar bed toe te gaan!"
(Toen ze begon te flehmen heb ik hier het berichtje geplaatst) 

Hij slaat echt al vol uit met zijn achterbenen. Best knap, dat hij al zoveel evenwicht heeft.
Hij is al de hele tijd vrolijk rondjes aan het galloperen door de stal. 

Was het onverwachts een tweeling? Even alle oude berichtjes doorgelezen en ik zag dat het jouw merrie was die van de week de melk al liet schieten. Je hebt toen idd de DA laten komen en de merrie laten scannen. Heel bijzonder dat ze toen niet hebben gezien dat er 2 veulens inzaten. Sterkte met alles en hopelijk gaat met je merrie alles goed. Dikke knuffel vanuit de Achterhoek, want het lijkt me niets om hier te moeten lezen dat al die veulentjes geboren worden..........
.