zoo hallo dames, Jenny is er weer! Uhh wat heb ik allemaal gelezen uhh effe denken hoor... Heidie gaat verhuizen vandaag nouja niet Heidie zelf maar mon dus Heidie
Mel keek op dat ik wakker was (gister al) maar da's bekend, ik ben vaker iets bijdehand
Toke: gaat op vakantie na vandaag (al vraag ik me af of er sneeuw ligt in Wenen, maar leuke smilie )
Sorry, Neon, toch niet boos op mij Ik heb gezegd dat ik op veulens ging stemmen die ik zelf wel wilde hebben.... Dus zijn 3 dressuurveulens + veulen van clubgenootje geworden...
Toke, dan hobbel je toch gewoon de grens even over?
Gaat inderdaad erg hard. Ga vanavond eens op mijn gemak kijken. Voor de merrieveulens weet ik het al (tenminste, weet niet eens of die allebei opgegeven zijn ), nu de hengstveulens nog.
Ik vond het ook moeilijk... Had liever 4 stemmen per groep uitgedeeld, maarja... Het is al bijna niet meer te volgen met die stemmen!! Het gaat echt hard!! Zelfs sjoert heeft zijn eerste stem binnen, zonder zijn veulen op te geven...
Ik heb bij de merries op Aurelia-Aimée van Regina gestemt die heeft echt mijn hart gestolen! En op Yara van Bjoetie vind het een gaaf beesie en het hele verhaal sprak me toen zo aan! Bij de hengsten op Cypress van Heidie natuurlijk! Had ik beloofd en ik vind hem gewoon erg leuk! En op Youri wat een lieffie!!