HHenny schreef:dus tussen 1 em 5 mei,of later,of eerder.....

Amandake: Nou ja zeg….. Maar goed, hars bij Amanda is ook gewoon goed nieuws

Oh wacht even, knalrood dat is toch een startsein hoor! Als ze zelfs daarmee al schijnbewegingen maakt is ze echt heel apart (ehm, tja, we zullen het zien dus

Wowie, check die buik van Amanda!!
Neon: Ik wist wel dat ik die duif eerst beter nederlands had moeten leren, die verstaat de tom-tom natuurlijk niet

*gaat op zoek naar lijstjes van vorig jaar*
Copper was 3 mei uitgerekend en Chrissie werd geboren op 23 juli. Maar ze was idd wrs later nog een keer gedekt zonder dat ze het wisten.
Shirefan: Hee, stoer! En de kleine blijft dan rustig alleen?
Hiboune: Harsjes bij Hiba!
En jij hebt een èchte huismus?

Oke, ik heb 3 paarden, 3 honden, 9 katten en een vijver met vissen en nog een stuk of 10 –ona’s, de paarden van de buurman

Goofke: ja, dat kan dat de harsjes ineens even weg zijn , komen vanzelf weer nieuwe

Muzefee: Oeh, da’s ook wat, daar zou ik niet tegen kunnen, tot de middag niet weten of er een veulen is!
Wow, die Silketje, hopen dat het meevalt! (duimen zeg ik niet meer, want dat blijkt niet te werken..

Pretty: Nou echt witte druppels houden ze toch meestal niet zo heel lang vol. Als ze nu ook nog met regelmaat gaan vallen ben je vast een heel eind!
Cuba: Kijk nou wat een grote meid al. En lekker eigenwijs dus ook al?

Jennyk: Gefeliciteerd met de mijlpaal. Baby mag nu wel komen, is hij/zij voor de verandering eens lekker op tijd

Eilander: Haar uier is weg? Verklaar je nader?

Melina: Hier zijn de veulens buiten geboren en de eerste kwam op 30 maart in de mist bij 3 graden. Als ze goed drinken kunnen ze bijna overal tegen, als het maar niet guur waait of heel nat is, maar nu is het s nachts ideaal voor ze!
TJolieke: Klinkt goed!
HHenny: Daar zijn de meningen wat over verdeeld, harsen vind ik doorzichtige wasdopjes aan de spenen en kegelen melk druppen.