@ Libke; Gefeliciteerd, meid! Wat een gaaf veulen en wat fijn dat het goed gegaan is [En toen was ik nog helemaal niet klaar en plaatste Bokt mijn bericht al..] @ Evy; Gefeliciteerd met het kleine wolbaaltje, wat een schatje! @ Dundijk; Wat fijn dat het goed gaat, zie je wel: het zit in de naam!
We horen zo meteen wanneer de fokker Umeda wil hebben.. Vandaag zijn Pakina en Ace naar een keuring (Pakina hoor, Ace heeft teveel achterstand)
Tinne's berichtjes worden steeds uitbundiger..... Dat wordt nog wat straks!
Pas maar op !
Ik heb vandaag weinig up te daten over Ivanka. Het valt me op dat het vooral naast haar vulva érg slap is, eromheen valt nog mee. Daar drilt het niet zo heel erg . En ik ging haar vulva een beetje schoonmaken met een babydoekje, het zag er allemaal wat viezelijk uit, maar ze vond het echt heerlijk! Alleen, ze schuurt nu aan haar staart. En volgens mij niet van zomereczeem, maar van de dracht . Grr... Owee als ze haar staart eraf schuurt! Het is in de 3 jaar dat ik haar heb, net zo mooi bijgegroeid!
Umeda gaat woensdagavond met de fokker mee, dus ik kan nog 2 dagen updaten
Pakina heeft vandaag een keuring gelopen en Ace was mee. In tegenstelling tot de vorige keer (toen moest ze zonder Ace, het was net een hert zoals ze door die bak ging..) ging het nu heel goed. Ze is zowel ster- als keurmerrie verklaard!!
Parouscha, daar zit het ongeveer ja. Dat zakt wat in en geeft een andere vorm aan de achterkant.
Tinne,Mo schuurt ook haar staart er af, ben bang dat je het niet tegenhoudt.
Mo heeft ook nog niks, ga zo weer kijken hoe het is met haar. Ze is de laatste dagen in de wei drukker dan ooit, gaat er in galop of draf op. Wat ze anders nooit zou doen, daar word je moe van.
Hellow !! Ben net bij Amanda geweest (341 dagen zwanger),de banden zijn slap,vulva is dik en slap. Heb het gewaagd om in haar tepels te knijpen (daar ze niets kegelt) en er spoot me daar een straal doorzichtige vloeistof uit !!! Zou het toch gaan beginnen ???? groetjes Patsy
Afgelopen middag hebben wij niet zulk goed nieuws gekregen Onze Ramiro merrie was drachtig van Numero Uno en ze zou vandaag nog even op 5weken gescant worden. Nu blijkt ze GUST te zijn!!! Echt super balen!!! Morgen brengen we haar waarschijnlijk weer naar Latrop om haar opnieuw te laten insemineren. Duimen jullie mee dat het dit keer wel helemaal goed gaat??!! Mijn Zeoliet merrie is nog wel drachtig van Flemmingh.
Hier nog even 3 fotos van de dikke buik van Ifanta. Ze is 18 juli uitgerekend. Ik vind haar persoonlijk nog niet heel erg dik.
Ik vind er ook al een behoorlijke buik aan zitten hoor, maar ja.. ik weet ook niet hoe ze normaal gesproken is . Wel klte dat je andere merrie gust is, hopen dat het nu wel goedgaat!!
Nicole, thanks voor de tip! Alleen.. waar kun je dat halen? Ruitershop?