Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Je ziet in het begin ook nog maat weinig poep. Als ze niet kunnen poepen dan zie je dat echt wel zoals je eerder zag met persen, koliek..
Na zo'n lange dracht met een ukkie zou ik nog eens controleren ondertussen.
BaukFrl schreef:Yep, ze is januari nog gescand door DA. Buik voelt ook hard en heeft wisselende vorm afhankelijk hoe veulen ligt. Maar doordat we al zolang wachten begin je daar zo langzamerhand wel over te twijfelen pfff
BaukFrl schreef:Yep, ze is januari nog gescand door DA. Buik voelt ook hard en heeft wisselende vorm afhankelijk hoe veulen ligt. Maar doordat we al zolang wachten begin je daar zo langzamerhand wel over te twijfelen pfff
lonniejj schreef:BaukFrl schreef:Yep, ze is januari nog gescand door DA. Buik voelt ook hard en heeft wisselende vorm afhankelijk hoe veulen ligt. Maar doordat we al zolang wachten begin je daar zo langzamerhand wel over te twijfelen pfff
Mijn merrie is met 392 dagen bevallen, als je mijn berichten terug leest kan je het verloop een beetje zien. Ook de twijfels en vaker laten scannen, uiteindelijk dus een veulen, die fors dysmatuur was bij geboorte. Ik zou zeker voor controle gaan nog een keertje. Ook ter geruststelling van jezelf. Want je kan jezelf echt helemaal gek maken weet ik uit ervaring
moner schreef:Baukfri, heeft ze met de hengst in de wei gelopen en misschien nog een keer herdekt in een volgende hengstigheid, dat gebeurt wel vaker