Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ibbel schreef:Olie met 50 ml per dag opbouwen tot 250-300 ml per dag. Kunnen ze goed hebben. En je hoeft je ook minder druk te maken om zand in de darmen en verstoppingskoliek
Paard vergiftigen met olie? Wat is dat voor een goeroe? Olie is prima voer voor paarden, vraag maar aan enduranceruiters. Uitstekende brandstof.
Noisy schreef:Voor mij volgend jaar geen veulentje. Joan is niet drachtig en ik heb met de hengstenhouder afgesproken dat we volgend jaar verder gaan. Joan heeft het best zwaar met Rudi. Hij trekt haar helemaal leeg. Ik voer tegen de klippen op om het bij te houden. Denk dat ik maar eens ga kijken voor een maïsbrok oid. Heeft iemand daar ervaring mee?
baudyh schreef:Ik ben het niet met je eens ibbel. Van veel zonnebloem olie word het bloed te dik.
juval schreef:DL, mijn duimen draaien ook voor jouw paardjes! heel veel sterkte!
Ik voer Lucy ook nog steeds ruim 2kg cavalor probreed met dailyplus en af en toe een scheutje olie.. ze lijkt het goed te doen. Veulen groeit in ieder geval als kool.
Stal Huusstede voor de opfok is inmiddels bevestigd, dat is alvast geregeld. zijn er meer die daarheen gaan?