kiki1976 schreef:lindamusters, welkom. Vertel eens meer hihi.
Merrie van 2002, v. Cavalier, knappe schimpie is gedekt door Vagrant Z. Eigenlijk altijd gedekt door de wat "bekendere hengsten" laatste veulen is een Zirocco Blue, is nu al bijna 3! Maar dit jaar gekozen voor een iets onbekendere en dus ook goedkopere
Merrie heet Utopia en ben op haar gaan rijden toen ik van de manege kwam, heb er ontzettend veel van geleerd want karakter zit er wel in hihi
Uitgerekend op 19 mei en we hopen toch stiekem eeindelijk een merrie te krijgen

ik had de hengst al een hele tijd op het oog en uiteindelijk de knoop door gehakt. 

Je zal er wel naar uitkijken. Veel succes in ieder geval!
): 

, heb zo ooit ook eens een dekhengstje gezien, was echt een dwerg en fier dat ze waren dat hij zo klein was.
Krijgt ze wel mooie druppels zodat je dan wél kunt testen of is het zo'n stiekemerd? Pfff niet normaal dat mensen zo willen fokken hè? En er dan trots mee pronken! Leken kopen daar dan ook zo'n lief überklein ponietje...
Daar zijn we weer en alles is hier nog "rustig". Ik heb vanavond snel een paar foto's gemaakt bij het binnenhalen en die zeggen genoeg. Luna staat nu weer lekker hooi te eten. Alles is er klaar voor, alleen haar gedrag is mij nog te normaal. Als dat veranderd gaan al mijn alarmbellen af.