Zo irischcop die is lekker vies! Ze wou misschien wel een borstel beurt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scooby007 schreef:Oh en had nog een vraagje, wat is het verschil tussen isobetadine en betadine oplossing? Kan je ook de betadine oplossing gebruiken? kan zo snel geen isobetadine vinden
Manda schreef:O echt die uier en kling foto's![]()
![]()
Ik zie mezelf al zo de vorderingen van mijn zwangerschap tonen haha![]()
Mellow is nu ook aan de 300 dagen! Ik denk dat we morgen de camera in orde maken, uiertje leek vandaag al wat meer maar heb alleen vluchtig gekeken, ik zal morgen eens een foto maken of het echt zo is.
Vorige dracht kreeg ik volgens mij trouwens geen druppel uit de uier, maar moet zeggen dat ik dat ook niet echt goed geprobeerd had dus ben benieuwd of het deze dracht zal lukken. Je hoort wel eens merries waar dat gewoon niet bij lukt en dan kan je dus niks met de melktesten...
Gefeliciteerd blackflag!! Flink veulen!
__Lauraa schreef:Bedankt voor de antwoorden, ik was namelijk wat bezorgd maar dan kan ik dus onbezorgd melktesten doen.
Mijn merrie heeft vandaag sinds lange tijd weer even lekker op de wei gekund, alle 'grote' pony's van onze kudde. Ze vonden het heerlijk!
[ [url=m/m1rSJE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QOuPof.jpg]Afbeelding[/url] ]
irischcob schreef:Mevrouw heeft dus in de mest gelegen pff![]()
veulen is enorm druk !
Ze is nu 309 dagen
[ [url=m/Y6ury2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PfPE1G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bkqZj3.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Khaleesi ziet er goed uit!
polly vind ik leuk! !
Fotsy schreef:Het is stil aan de overkant![]()
Flo krijgt het toch lastig staat geregeld te gapen en te flemen, melktestje deze middag was als iets oranjer maar ik vind het nog steeds moeilijk te zien en we zijn er nog lang niet![]()
[ [url=m/Zdswl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank je sultanvoor het compliment, nog niks bij je paard ph is aan het dalen.
Roxy kom op en er waren nog een aantal dames al over uitgerekende datum
Diane_Basje schreef:Toch alweer wat uiertjes gezien die erg de goede kant op gaan.
Vind die melkstrips soms lastig te zien hoor.
Vandaag zitten Jorja en Dolly op de 300 dagen!!