De eerste fries blijkt niet drachtig. Scheelt weer een waakronde. Ik dacht het al, dus de teleurstelling is niet zo groot. Nu de eerste rond 5 Mei! Maakt mij niks uit, een merrietje of een hengstje
pretty
Geplaatst: 08-04-13 13:38
jammer,maar gelukkig kan je je er makkelijk overzetten! Scheelt ook wel heus wat of het nou het enigste veulen op komst geweest was,dat zou dan héél jammer zijn!
Ik wil ook graag nog 2 merries en 1 hengst eventueel voor empty als die dan zo mooi bont is en 2 blauwe oogjes heeft ben ik toch verliefd
Talonius
Geplaatst: 08-04-13 14:57
Gefeliciteerd met de veulens!!!
Liekelianne, ik zag de foto's van Nimber staan in het Groninger topic. Leuk dier en net zo'n knapperd als z'n vader.
Hier inmiddels een volle uier, maar nog geen hars te zien. Merrie begint zich wel af te zonderen in haar stal, dus wie weet hoe snel het ineens kan gaan. Gelukkig hoef ik niet te waken. De fokker heeft alles aan huis staan Ik hoop alleen nu echt dat die koude bovenwind draait en dat we nu eindelijk eens lente krijgen. Gisteren was het hier heerlijk voorjaar, en vanmorgen met handschoenen en pet op de fiets..
Even snel via mijn telefoon een berichtje van mij: 370 dagen drachtig en nog steeds geen veulen hier. Vanavond alles bijlezen en dan zal ik ook even reageren op jullie berichtjes vanaf mijn pc.
pretty
Geplaatst: 08-04-13 15:54
ze gaat echt voor het record hé...vind het zo jammer voor je het is erg frustrerend. Heeft ze verder wel tekenen/uier??
Mexxuna
Geplaatst: 08-04-13 16:10
laantje98 schreef:
Even snel via mijn telefoon een berichtje van mij: 370 dagen drachtig en nog steeds geen veulen hier. Vanavond alles bijlezen en dan zal ik ook even reageren op jullie berichtjes vanaf mijn pc.
Jeetje! arme jij...
Ben je al wel aan het waken? of is alles nog rustig?