Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
YSR1971 schreef:Goedemorgen! Wat een petweer hier... Gisteren was het prachtig en moest ik de hele dag werken. Vandaag alleen ochtend werken en natuurlijk regent het. Bah.
Inowa, hoe gaat het met je neefje?
annastasia schreef:Wat gaan jullie snel!
Morgen ff bijlezen.
Weten jullie waar ik een master+slave birth alarm kan huren?
Dit is 1 systeem waar meerdere paarden op kunnen.
Aangezien ik het nog zie gebeuren dat ze ook net na elkaar moeten, en dat ze dan als het moment daar is, ik het halster bij de verkeerde om heb hangen.
YSR1971 schreef:Goedemorgen! Wat een petweer hier... Gisteren was het prachtig en moest ik de hele dag werken. Vandaag alleen ochtend werken en natuurlijk regent het. Bah.
Inowa, hoe gaat het met je neefje?
zitake schreef:noorden, hier regent het ook hoor, maar vanacht wel vriestemperaturen veronderstel ik. ah snap er ook niks meer van. gisteren kon ik amper normaal hond uitlaten, gleed overal weg, en nu weer regen
annastasia schreef:zitake schreef:noorden, hier regent het ook hoor, maar vanacht wel vriestemperaturen veronderstel ik. ah snap er ook niks meer van. gisteren kon ik amper normaal hond uitlaten, gleed overal weg, en nu weer regen
Doe net m'n luiken open en zie dat het hier droog is.
Maar zie dat het erf 1 grote ijsbaan is.
Gisteravond toen ik terug kwam van m'n werk was het -4!!!!
onley schreef:annastasia schreef:Wat gaan jullie snel!
Morgen ff bijlezen.
Weten jullie waar ik een master+slave birth alarm kan huren?
Dit is 1 systeem waar meerdere paarden op kunnen.
Aangezien ik het nog zie gebeuren dat ze ook net na elkaar moeten, en dat ze dan als het moment daar is, ik het halster bij de verkeerde om heb hangen.
dat systeem heb ik op MP te huur gezien.