Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)                                                         

Nu maar hopen dat ze snel als drachtig gekwalificeerd zal worden 

die merrie's weten je altijd voor de gek te houden 

Het is van konijnen bekend dat ze graag kabeltjes doorbijten, laat dat nu nét het internet zijn als je het zo ontzettend nodig hebt 
 Alles inmiddels weer gefixt?
 Ik duim in iedergeval voor je!
 én ons maar laten wachten, wachten, wachten...

Vannacht was het op zich niet zo heel koud hoor... vond het vannochtend frisser 
 Hopen dat het maar snel komt hoor, dit is ook geen doen voor zo'n merrie 
                                                          jennyk schreef:mag je zeker hopen ja
pasop heidie straks krijg je nog een ban

Dreeke schreef:Haha nou sorry maar heb geen ervaringen met bevallen
Wil jij het niet even voor komen doen Heidie

We laten het konijn normaal alleen maar buiten zijn hok rennen als we thuis zijn, maar ja 1 keer het deurtje vergeten en ja hoor gelijk mijn internetkabel door. Nu maar hopen dat manlief het vanavond kan fiksen  

jennyk schreef:ja goed heidie, verstandig van je
het is nog zoooo vroeg op de dag
 niet geëlektrocuteerd?                                                         Saffier schreef:Misschien hebben je veulens dan wel liever namen van t koninklijkhuis
Merrie en veulen staan ff lekker buiten...
Merina gaat zo te zien nog niets doen, maar vanavond ook nog maar weer ff kijken, want bij Gerina was t ook zo gepiept (na de hars en kegels dan)
 Denk ik zo 
                                                         ProudJustify schreef:@JoyCie: Nee het is nog niet gefikstWe laten het konijn normaal alleen maar buiten zijn hok rennen als we thuis zijn, maar ja 1 keer het deurtje vergeten en ja hoor gelijk mijn internetkabel door. Nu maar hopen dat manlief het vanavond kan fiksen
![]()
Ik denk trouwens dat je dan echt weer moet wachten tot Koninginnedag he, 3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch, tja dat zegt genoeg volgens mij.