Ik heb eindelijk namen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
hij kan bijna niet ademen dus gaan we kijken of we het open kunnen snijden.. Kan alleen maar als het al een beetje gerijpt is gezien daar ook bloedbanen lopen en je die niet wilt doorsnijden...
Ik heb ooit bij Orchards een pony gezien waarbij ze dat ook gedaan hadden. Die is toen weer helemaal opgeknapt.
Doet me echt goed. Het gaat gelukkig weer een stuk beter. Er zullen zeker nog genoeg momenten komen dat het even lastig is maar daar komen we wel doorheen.Ibbel schreef:Ik voerde mijn merrie die altijd alles aan haar kind gaf gewoon olie bij. Paarden verteren vetten veel beter dan suikers (mais is vooral suikers) en bovendien zitten er veel meer calorieën in olie dan in suikers.
Wat voor olie maakt verder geen fluit uit (nee, ook dat geneuzel over omega 3-6-9 niet) dus gewoon olie van de supermarkt is prima.

En aangezien ik graag mijn merrie gezond wil houden ben ik toch maar gestopt. Het blijft toch altijd een puzzel, voor elk paard geldt weer wat anders.