Pauk, hoop dat het daar snel beter gaat, moeizame start zo te horen.

Frekja ziet er goed uit!
Kate is een gekke-bekken-trekker.
Heerlijk smoeltje. 
Ik ben nog altijd druk en lees dus altijd wel mee, maar reageer niet op alles.
Met het veulen gaat het goed hier, door het slechte weer nog niet buiten geweest, mogelijk morgen toch even een uurtje want haar accu staat op 100% loaded.
Ze stuitert door de stal, springt bij moeders omhoog, kreeg net een paar flinke vegen richting mij en ze weet ook dondersgoed waar de deur (en de mensen) zijn! Ze is ontzettend mak, mag haar overal aanraken, ze vreet je werkelijk op.
Valt me op dat de veulens van deze hengst (Brouwershaven's Diamond Hit, waar ook Heaven drachtig van is) zo mak en vooral ook lief zijn! Was in de weer met het halstertje, hield 'm voor haar, *floep*, neus erin.
Slim dus ook nog! Heaven begint het duidelijk zwaar te krijgen! Benen zijn ook wat opgezet bij de kogels, wel duidelijk teken. Uier veranderd niet, de banden ook niet. Volgende week dinsdag is ze uitgerekend (althans als je 11 maanden rekent), maar ik denk dat ze nog wel iets langer loopt, hoewel het anderzijds nog moeilijk blijft te zeggen.

Denk dat het nu wel met melk vult.
Dankzij de perfecte tip hebben we stroopwater gemaakt en dronk ze ineens de fles leeg.. meer wilde ze niet, ze is kapot..

Hoewel alles kan natuurlijk!